Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

05 December 2010

:: Majlis Tunang SepupuKu ::


Hari neyh adalah hari bersejarah buat seluruh keluarga besar aku
Majlis Pertunangan Sepupuku
5 Disember 2010
Adik aku Shaza
Merangkap Ph0t0grapher di majlis neyh
Perjalanan majlis amat lancar dan tenang
Alhamdulillah
Hujan turun pada sebelah petang
Amat penat jugak laa
Semua kerja kena pantas kan ^_^
Terima Kasih kepada yang membantu
Majlis Perkahwinan pada
4 Jun 2011
Wah awal2 cuti sek0lah tuh
K0mpem pack giler ^_^
Apa2 pun

"SELAMAT BERTUNANG"


: Tahniah kepada Nurul Huda Md.Husin..
Selamat Bertunang 5 Dis 2010 :


: Neyh lah pasangan tunangnya..Mohd Fauzi 0rg Perak neyh.. Tahniah yer Ayui ^_^ :


: Sebelum sesi bergambar Azhad menunjukkan ragamnya ^_^ :


: Sesi bergambar bersama kami pula.. Mak dara dan Anak dara dan Anak Mak Dara :


: Sesi bergambar bersama Makcik dan Kakak Ipar dan Mak :

2 Merepek:

Miss Meen said...

Pada tanggal 4 Mei 2013...beliau telah bertindak dari luar kawalan sehingga sanggup membuang ibunya dan keluarganya yang lain..Biarlah dia sudah mempunyai SUAMI..yang PASTI SUAMI DIA YANG AKAN MENANGGUNG SEGALA BEBAN DOSA SI ISTERI...Derhaka pada IBU yang MELAHIRKANNYA..Sungguh sedih kisah hidup dia ini...Semoga ia menjadi pengajaran kepada semua..SUAMI YANG MUDAH MELAFAZKAN TALAK SAAT DIA TENGAH MARAH BUKANLAH CALON YANG TERBAIK BUAT ANDA!!!
"Sesungguhnya lelaki yang baik adalah untuk wanita yang baik...dan lelaki yang jahat untuk wanita yang jahat" Ini adalah janji Allah untuk kita..umatNya..

Miss Meen said...

Allah S.W.T berfirman, “Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.” (an-Nur':26)


Itulah janji Allah S.W.T buat semua manusia. Seandainya kita menginginkan isteri atau suami yang baik, kita haruslah terlebih dahulu menjadi seorang yang baik. Tak mungkin seorang yang baik akan mendapatkan wanita yang tidak baik atau sebaliknya.