Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

16 January 2010

:: Permohonan tuan/puan tidak berjaya ::


Erm...upernya tanggal 13 Januari aku dapat surat dari UTem..UTem.02.01.02/12.27/3 Jld. 4 (268) tentang Keputusan Temuduga Jawatan Pen.Pendaftar Gred N41 tidak berjaya...huhuu T_~ walaupun tidak berjaya mungkin bukan rezeki aku k0t ^_^ Takper..tahun neyh 2010 cube lagi..At least dapat kumpul pengalaman ditemuduga..Tue yg penting!! ^_^

Gerak hati aku dari awal lagi dah agak aku mesti gagal saringan ketiga neyh...Hanya aku yg tau apa yg aku rasa huhuhu ^_^ xperlaaa mungkin itu bukan buatku...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hurm hari neyh ada LDP..kat sekolah..Latihan Dalam Perkhidmatan..Kaedah P&P untuk menguasai pelajar yang lemah dan 'slow learners'...^_^ agak menyer0n0kkkan..macam belajar dlm kuliahh..penceramah tue mcm tau tau jerk time bila kita dah busan dgr dia membebel...mesti je ada excercise...gambar yg pelik dan menarik perhatian..hhhii..lucu..Pulse dgn gelak Cikgu Uma Devi...fuhhh amat menghiburkan hehhe ^_~ kira ada feedback yg menyeronokkan tau!! Kalu mcm neyh LDP tiap hari ada pun OK!! hhhe walaupun td pagi aku mengantuk..^_^

Then lps tue..ada meeting Panitia SEJARAH...huuuhuu aku membantu Cikgu Thulasi..menjadi SU mesyuarat...Agak takut..tapi menyeronokkkan k0t hehhe I'm still learning!! yuhhuhhuuu ^_~...Agak mendebarkan dan menakutkan bila kita megang suatu tanggungjwb uhhh ^_~ still trying ehh...



Kredit: Mr.S T_T sungguh bz dgn kursus dia...huhuu rasa sunyi ahh..xkene bebel huhu...xda kawan nak gaduh hehhe...dear!! ati2 tau masa kursus tuh

0 Merepek: