Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

02 January 2010

:: Alhamdulillah :: Akhirnya :: ^_^

Haaa...pagi neyh tadi ada meeting SMKM...upernyaa ada sekali pendaftaran pelajar Tingkatan 1 ^_^...hahaa..kami tak dapat surat..sbb kami l0m k0nfrim dpt sambung lagi ker tak...s0 xtau laa apa butiran jadual hari tue...hihi ^_^..neyh dah jadi kelam kabut dah...

Banyak yg kami kene tegur...tapi bukan kami jee tau...ada gak yg lain nyer tau!!! ^_^ Erm..tahun 2010 neyh aku maseh lagi memegang jawatan guru tingkatan 2F..Dan hari Isnin laa bermulanya kami mengutip 'cukai' tambahan ^_^ H0pefully..sume nyer undercontrol laaa..xkec0h dan mendengar kata semuanya..dan minggu ini juga akan berlakunya kesebukan yang terlampau k0t..Aku tak pernah lagi merasa kesebukan di hari pertama sekolah dan bulan pertama sekolah...Sure a little bit hard kan..h0pe xda yang t0ngang terbalik hehhe...^_^

Sesudahnya di sekolah.....Kak Faezah kata..''Wei..korang tak lapar ker?? Jom g makan lu"..Kami pun apa lagi g isi perut luk..dgn tenaga sekali hihiii ^_^...Sampai ke Nilai Spring kami mencari rumah..huhuu jauh tue..ngantuk aku kat dlm kerete..tnt adek aku bengang hahhaa terlelap lelap aku ^_^..Akhirnya..atas kontak dgn kawan Kak Faezah..kami dapat laa menyewa di rumah dua tingkat Desa penggiran Bayu..jauh skit dari rumah Kak Nad ^_^ huhuu nak amek kat kawasan die...owner tue xm0 sewakan pada kami pun huhuu agak menyedeyhkan laa T_T pilih kasehh!!! hihiii ^_^ tapi takperlaa...xkan sume benda nak yg terbaik kan...kalu nak dapatkan yg terbaik kenelah berkorban salah satu kan...Tak lehy laa nak perfect jee hehhe ^_^

Esok..bermulaa hari yang di nanti..huhuu memunggah sedikit barang..Adek aku Shaza lak..g pindah duk umah Sec 2..Mama ingt aku ikut sekali..aku kata tak dapatlaa Mama..aku pun nak kene kemas rumah...Esok pagi kene balas lagi mesej Kak Ieyna...die tak reply td...huhuu td0 k0t tue ^_^ penat layan kerenah Ibu Bapa dan Pelajar 1 A SMKM ^_^ Takper..kita datang membantu untuk belajar semua kan...tak rugi kalu belajar...amat rugi kalu tak belajar kan kan kan ^_^ GURU YANG TERBAIK ADALAH DARI PENGALAMAN SENDIRI

Esok aku pun nak list barang apa yg nak dibawak...kalu sempat nak lepak dgn Ainur jap...huhu ^_^byk hal yg berlaku...Jam 5 mesti dah ada kat sana...sume org dah janji nak ada sana...huhuu
H0pefully Isnin neyh dalam keadaan terkawal ^_^ Ameeennn

Kredit: Mr.S agak tak sehat hari neyh T_T kataanya dia sakiit...sakiit apa?? Aku sorang jee leyh tau huhuhuu



1 Merepek:

IEYNA said...

hehehhe...a ah kak ieyna tertido dpn laptop...

mlm tadi lemau giler internet...

tgh kms2 brg ni...nk pindah dok ngan cikgu amin...hehehhe :)