Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

08 January 2010

Sedey+Unhappy+n0t in da m0od+feel missing sumtin+scared+feel bad+unpredictable+confess+w0rried+feel want let's it g0= IT'S ME

Erm...dalam awal bulan neyh macam macam dah berlaku..Fuh byk yang tak terkata...Rasa mcm tak sedapa hati melampau...Untuk siapa yang mengenaliku..pasti kam0o sudah tau apa yg berlaku..Untuk siapa yang kurang mengenaliku..pasti kam0o okey 0key saja ^_^

Hurm..pendek kata apa yang berlaku memanglaa kehendak-Nya..tak dapat nak elak..pergi jauh mcmana pun..dtg jauh mcmana pun..pasti hal sebegini akan berlaku..tetapi mungkin dalam keadaan yang berbeza..waktu yang berbeza..suasana yang berbeza..orang yang berbeza..em0si yang berbeza..kene terima laa hakikatnya kan?? kan kan kan ^_^ (senyum dlm sendu)

Alhamdulillah..apa yang berlaku neyh tidaklaa seteruk org yg lain...Dan Alhamdulillah juga aku dapat dengar suara org di sekelilingku..tak kira laa sama ada aku kenal atau pun tidak..tidak kira lah aku sayang atau pun tak sempaat memberi kasih dan sayang hihii ^_^ (poy0 kan)..

Dan aku sebenarnya berterima kaseh dan bersyukur kepada-Nya kerana memberikan dugaan yg setimpal buatku..dari segi em0si dan ketahanan fizikal..Andaikata,ianya tidak setimpal buatku..pasti aku tidak tabah seperti sekarang...walaupun senyum,tapi senyum dan tawa itu sering beringat-ingat..Mungkin ada masa kita senang..kita lupa tentang-Nya..

Setiap hikmah yang DIA berikan itu adalah untuk mengingatkan kita bahawa...jgn seringkali lupa mengucapkan kalimah-Nya..mengingati-Nya..Mungkin apa yg terjadi itu adalah satu peringtan kecil yg perlu dipandang berat oleh kita semua.. ^_^

Erm..hati neyh maseh sedey dan sebak..seakan akan ada lagi perkara yang akan berlaku..maseh berdebar debar lagi..perasaan xenak tue selalu datang..tapi b0d0hkan hati b0d0hkan muka saja ^_^ Alhamdulillah aku sakit tekak..sudah semestinya menelan ubat batuk (a.k.a ubat tid0) Sekurangnya dapatlaa lupakan apa yg berlaku sebentar..(bukan bunuh diri tau!!)

"Berharap lebey banyak perkara yang baik baik diterima untuk tahun 2010 ini" Ameennn

Kredit: Mr.S tQ kerana memberi banyak pertolongan dari segi em0si dan perasaan...Dan maaf kan ku andaikata kurang memberi prhatian kepada mu!!!!!! ^_^ tQ!!!!!

0 Merepek: