Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

29 January 2010

Andai Ku tahu......

Erm..hari neyh tak berapa sihat sgt..sakit tekak dan selsema hidung berair hahhaa..tue yang tertekan tue...ermm sume neyh gara gara makan gula gula pemberian pelajar ku..huuuhuu..dah tue makan lak tgh2 mlm nak dkt td0..mana taknyaa sakit tekak..dah laa kurang minum air hhehee ^_^ f0r sure laaa aku compem sakit ehh...

Hari neyh...g TESCO SEMENYIH saja amek angin tgk2 area sana..ternyata tak byk yg bebrubah..sama jee design die dgn TESCO EXTRA SHAH ALAM...cume yg sana tak de dua tingkat jee..ermm rindu laa nak keje kat TESCO MANAGEMENT balik!!!! hehhe ^_^ rindu waktu bz dgn cek cek...inv0is..outstandings..hahhaa...^_^ Aku g dgn KAk Hazrina..Kak Ieyna..KAk Nad dan adek aku

Erm...dan hari neyh jugak aku dikejutkan dgn berita gempar...rakanku guru SMKM Hidayah..xcident kat SRJK Chung Hua Mantin sana..Aduiii van tue langgar die..dahlaa die bwk kete baru beli tue...yang lebey terkejut lagi tue..Dayah neyh bawak student balik laaa...huhuu h0pe xda apa laa kan...risau aku!!!Yang van tue tentu tak menyab00oo nak kuar!!!Van sekolah mmg mcm tue...tak pikir owang pun..Kepada Dayah h0pe k0 ok yaa...ermm sian k0 mcm2 berlaku kat k0 mggu neyh...budak 2E yg xm0 masuk kelas k0 tue aku halau tadi nak p0nteng uh!!!Dah tunjuk belang dah...dulu Form 1 okey jee

ERm...dan hari neyh jugak aku sedeylaa dgn perangai budak2 ting 1E...hurm...sume tak dapat bawak apa yang aku nak untuk PS..dah laa aku baru dlm subjek neyh..diorg lak tak dgr cakap aku??????Aduiiiii sakitnya hati aku...kalu sama sama membantu okeylaaa neyh tak aku gak laa yg syok sendiri huhuu sedeylaaa T_T aku xtau nak buat mcmana...Tadi aku testing bg kerja rumah lukisan pemandangan laut...mggu depan aku nak tgk diorg wat tak...huhuu kalu wat ALHAMDULILLAh...kalu tak...nampaknyaa startegi kerja rumah tue tak dapatlaa digunakan utk mereka...TABAH AMIN!!!!!Erm...dah tue ada plak pelajar lambat masuk...tanya punya tanya..upernyaa diorg ney bergaduh besar semalam..bwk k0nc0 k0nc0 'busuk' lak tue...pelajar melayu 2D dgn pelajar cina 1E perempuan fuh!!!! melampau ahhh...Dah dgr citer mcm tue..aku apa lagi...lepas waktu sekolah takder pelajar ahh duk kat dalam kelas...nak tgu kawan aku kata tggu kat bawah...uiiii makin lemak diorg bila xda org amek tau!!! Sekarang aku nak amek tau!!! BLOK G &H tue BLOK WANTED uhhh!!!!

Hah!! hari neyh salah seorg rakan kami GSTT telah dapat tawaran KPLI...waaaaa ALHAMDULILLAH....termakbul jugak usaha dia hehhe ^_^ tak sia sia g PUTRAJAYA uh!!Dia dapat opsyen teaching in ENGLISH..TESL...uhhh tough tue subjek die hehhe ^_^ h0pe lepas neyh ada je rezeki kita sume yaa GSTT ^_^ AMINNNNnnn...mudah mudahan...STRIVE untuk KPLI for this JUNE 2010...( Ibu Ainur kata)


Kredit: Mr.S tak bgtau pun nak balik mggu neyh...ermm...bgtau lambat...mggu neyh xm0 kuar!!!Hidung sakit!!!

0 Merepek: