Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

16 March 2010

:: Final Epis0d ::

Erm..hari neyh tgk KBS 303 jam 1010-1120 mlm..baru tau hari neyh adalah epis0d last..hukhuk..naseb planning xda wat apa..patutlaa gerak hati nak tercegat je depan TV hhehee... Mcm biasalaa citer neyh ending dia mestilaa bahagia...Prince bertemu Princess nya...hihii..yg da best part is beza umur mereka neyh hampir 6 tahun..tapi lelaki tue maseh tak m0 lepaskan gurl tue walaupun gurl tue dah give up dgn rum0r dan tentangan org sekeliling pasal mereka berdua..

Wah betapa bersungguhnya semangat lelaki tue kan??!!Tak amek kisah apa org sekeliling katakan tentang hubungan mereka..asalkan ada tarikan bila bersama dan selesa bila bersama perbezaan umur bukanlah pengukurannya...Waaaa r0mantiknya suasana tue!!!hehhe

Dan da best part jugak lelaki tue quit kerja di Law Firm ayah dia dan bekerja di restaurant semata mata nak belajar cara memasak..dan membuka restaurant sendiri..semua neyh gara gara gurl tue yang suka makan..hihii..bukan apa gurl tue kalu makan..dia betul2 menikmati makanan dia tanpa amik pusing sapa org di hadapan dia...hihihi lucu kan!!!??chute!





Kredit:Mr.S amat keletihan sangat hari neyh...Rindu kam0o laa pulak!! ^_^ hihi..

3 Merepek:

~cik shanashaida~ said...

wawawa..sy trlupa nk tgk..
huk2..xdela pompuan cumel da pasni..

Miss Meen said...

hahhahaa padanlaa mukaa...
tapi jgn laa risau dia akan ada ulangan kat KBS World jam 9-130ptg setiap sabtu hehhee... ^_~ lalalala

~cik shanashaida~ said...

huhuhu...sabtu lg la xble tgk.. :P