Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

29 June 2010

:: Patutkah Begitu?? ::

Tekanan seorang GURU tiada siapa yang merasa
Aku dah jadi separa GURU neyh barulaa merasa
Ermm..ada kaa patut??
Mak pelajar tue serang GURU di sekolah
Gara-gara aduan anak dia yang tidak berasas??
Tanpa usul periksa..
Tanpa perbincangan..
Ingat KAMI..GURU neyh ada hati kaa nak DERA anak Puan??
Tak da masa!!!
Tugas kami
MENDIDIK supaya
MEREKA BERDISIPLIN !!
MEREKA HORMAT MENGHORMATI !!
Jadi tak patutlaa pihak Puan tuduh kami bukan-bukan
Jangan sehingga memaksa kami berfikir..
bahawa
ASAS DIDIKAN ITU BERMULA DARI RUMAH
Walau ada perselisihan pun kita harus berbincang
Bukan TERJAH TERJAH
Mcm RANCANGAN TERJAH DR TV3 tue
Berharap pada masa akan datang
IBU BAPA HARUS PEKA DGN KERJA RUMAH
DAN KEGIATAN ANAK-ANAK SELEPAS SEKOLAH

27 June 2010

:: Sambutan Hari Guru Peringkat Negeri Sembilan 2010 ::

Hmm...bertolak dari Kuala Pilah ke Seremban dalam jam 330 ptg..
Singgah di rumah Ainur untuk pergi bersama..
Tepat jam600 ptg..Kami KAk hazrina KAk Nad bert0lak..
S0lat di Masjid Negeri PENUH!!!Lagi2 aku yg tak bawak telekung neyh..
Org main pijak2 jee tudung aku...huhu..XSUKE!!! Benda len leyh pijak himpit
TAPI BUKAN TUDUNG SAYA!!!!
Kalu nak pijak beg tgn pun xpee...xmarah pun!
KAmi meja A273 yang memuatkan 10 orang..
Tadi makan :
Ikan sembilang sambal..
Daging salai masak lemak kuning..
Sayur sup..
Rendang puding ayam..
Pengat pisang..
AMat selera kerana mengk0s0ngkan perut dr jam3 lagi ^_^
Jemputan MAwi...
Nyanyilaa bebanyak lagu ^_^
Tgk aksi GURU GURU neyh LUCU !!!
Kadang2 pikir cikgu yaaa ^_^ 2..
Hihiihihi....mcm mcm ragam..
Hihii..majlis lambat mulaa..
Mcm biasalaa kan..
Pepahamlaaa org VVIP VIP ^_^
Atur cara tue mcm tak sesuai...
Patutnya...perasmian terus masa MB datang
Tapi tak pulaa...huhuhu..
Kami balik jam1030..
Tak kira ikut dalam atur cara..
Mengantuk sgt aku!!!
hihihi ^_^
Tiada gambar yg dapat upl0ad..
Sbb xda kamera...
HP pulak buruk ...
hihihi ^_^
TERIMA KASIH MB N.SEMBILAN
KERANA MENGANJURKAN SAMBUTAN INI
TERIMA KASIH KERANA MELUANGKAN MASA
"SELAMAT HARI GURU KEPADA SEMUA GURU DI N.SEMBILAN"

22 June 2010

:: Hapuskan??? ::

Erm..menghapuskan UPSR dan PMR??
Mengapa erk tetibe jee??
Pada pandangan saya lah kan...
Bagus apa ada banyak peperiksaan..jadi pelajar akan cuba yang terbaik
untuk masa akan datang
Tak derlaaa kena usaha sekaligus
Biarlah pendidikan itu secara berperingkat
Erm..penguasaan 3M?
Bukan semua pelajar secerdik pelajar bandar..
Biarlaa UPSR neyh ada..
Biar pelajar tahu peperiksaan yang penting
Nak didik mereka peka dengan persekitaran
Kang mansuh..mereka lekaa...
Belajar kurang..Sbb mereka tak der peperiksaan besar/penting..
Kalu ada peperiksaan besar seperti
UPSR..PMR..SPM..
Mereka akan berwaspada..
Beringat ingat yang mereka masih dalam pembelajaran
Tak der UPSR..PMR..
Nanti nak keje..nak bagi keputusan apa??bulanan??
Baguslah ada UPSR PMR SPM neyh..
Nak isi borang kerja pun mudah dah ada pembahagiaan akademik
Lainlaa kalu KERAJAAN ada nama nama tertentu
dalam pembubaran peperiksaan ini
Contohnya :
PEPERIKSAAN KHAS BAGI KEMASUKKAN TING 1
Erm..bertambahlaa kerja cekgu cekgu yaaa ^_^
Jangan minta ELAUN tambahan sudaaahh..hihii
Kredit :: Mendidik seseorang biarlah secara berperingkat peringkat.. ^_^

21 June 2010

:: Waaaa..terkejutnya ::

Balik balik tadi kan..cek peti suratt!!!
huhuhuu T_T
tgk tgk ada bil air...SAINS..
nak taw kami kene berapa???
RM 208.80...
Aduhhh...paip b0c0r kee hah??
Aduhh... ker ader yg paip terbuka??
Ker meter..r0sak???
Sebelum neyh 0key jee..
Masuk May 2010 yg pelik...
April 2010 bil air just RM 10.45..jee
Erm...cuti sekolah mulaa 5hb June 2010..
Pastue kami terus cabut balik ke kediaman memasing...
tuh campur yg bulan May dah termasuk bulan 7 hb June 2010..
Aduiii pening2 duit daa kureng...
Adek nak masuk U...
Ayah kata bg kat adek sikit...
Dia dapat UITM Perak..Sri Iskandar
GAJI KUAR BILA ERK??
Erm..hutang keliling pinggang...huhuhu
^_^ Tabah!!!!


Kredit :: Adek Mr.S dapat masuk POLI PD.. Tahniah ^_^ sambung gak stadi tuh ::

19 June 2010

:: Berganti Ganti ::

Aku puasa hari ini begitu juga dgn semalam..
Nak ganti puasa sebanyak 8 hari hikhik ^_^..
Sekarang hampir tinggal 4 hari lagi...
Alhamdulillah...
Hari neyh dah 6 Rejab kan..
Mampu ker nak puasa bulan REJAB dan SYABBAN neyh??
Insyallah ikut tahap kemampuan kan kan kan.. ^_^
Lagipun dah nak naik sekolah dah..
Takut tak larat jee puasa...
Tapi nak cube laa kan kan kan... ^_^

Kredit : Rendu sangat dgn Mr.S ....24hb neyh dia bertugas di Kluang,Johor pula..huhuhu T_T

18 June 2010

:: Itu Kamu ::

Dia yang bernama Mr.S
Perkenalan bermula dari seorang kawan
Akhirnya membawa ke haluan ini
: Di sini saya ingin melahirkan sesuatu :
Terima kasih kerana tahan dengan kerenah saya
Terima kasih kerana menerima diri saya
Terima kasih kerana memahami saya
Terima kasih kerana menyabarkan diri saya dalam pelbagai hal
Terima kasih kerana menggubah pandangan saya terhadap orang lain
Terima kasih kerana sanggup mendengar semua masalah saya
Terima kasih kerana selalu memberi nasihat
Terima kasih kerana senantiasa memberikan semangat di kala saya patah semangat
Terima kasih kerana sudi berkawan dengan saya
Terima kasih kerana membawa saya ke dunia kamu
Alhamdulillah kerana saya memiliki kamu !!!

:: Back t0 School ::

Sesi cuti sekolah mula berakhir pada penggal neyh ^_^ cepatnya masa berlalu kan kan...Fuh kena siapkan diri neyh..pelbagai tugasan mendatang menanti..Aku berharap sangat aku mampu membuatnya dalam keadaan baik dan bersungguh..Biarla susah dahulu senang kemudian..

Dan berazam nak mengajar dengan lebey baik lagi dari sebelum ini..Kalu sebelum ini baik(rasanya laa kot)..nak mengajar dgn baik lagi..Rindu dgn gelagat pelajar neyh..Tapi mereka rindu ker nak balik sekolah?? ^_^ mungkin rindu nak jumpa kawan2 bukan cikgunyaa hikhik ^_^

Ya Allah, tabahkan hati hamba-Mu ini dalam merentasi apa jua halangan dan dugaan dari-Mu..Yakinlah aku dan tetapkanlah aku pada setiap jalan yang aku pilih dengan petunjuk dan bimbingan-Mu..Sabarkan lah hati kecil ini dalam melakukan sesuatu..Sedarkan lah hati ini atas setiap tindakan..Bimbingkan lah hati ini untuk bersabar dan cekal..Jauhkan lah diri ini dari segala perkara yang tidak memanfaat..Amin...

P/S : Biarlah buruk pandangan orang kepada kita..Biarlah hina pandangan orang kepada kita..Biarlah keji pandangan orang terhadap kita..kerana mereka sendiri pun tidak memahami hati dan budi mereka dalam haluan mereka..

LAYAKKAH MEREKA MENILAI DIRI KITA..

17 June 2010

:: Detik Detik Aku ::

Erm...banyak benda nak cerita tapi tak tercerita...Hari Selasa tue..Mama cuti..dan dan jee cuti Mama demam panas...Aku pikir maybe sbb penat k0t baru balik dr P0ntian..penat tak abeh lagi ke apa ke kan...Es0k Rabu pun demam lagi..Ayah amek darah...Ayah kata ada infecti0n neyh...G hospital check up...Doktor mulanyaa tak nampak sakit apa..Check punya check sakit Appendix..naseb tak pecah g...Mama mmg ada cerita dia sakit perut..ingat dia tak membuang ke apa...Rupenyer dia tak terkentut dah sepanjang dua hari tue...Gerak hati mmg nak g suh g hospital check..Naseb Ayah paksa Mama...

Alhamdulillah,petang Selasa selamat dibedah dalam jam 430 ptg...Malam tue aku tid0 h0spital teman Mama...sbb sebelum neyh pun Mama masuk h0spital sebelum Majlis Kawen Abe...Mama kata Mama kena ganggu...'antu' ttarik kaki dia masa nak tid0..Tue pasal Ayah teman tid0 tue... Tapi kali neyh Mama mintak aku temankan..sbb aku kan cuti sekolah sekarang..erm..Mama masuk hospital selepas Majlis Kawen Asmah...huhuu...dah dua kali...tahun lepas dgn tahun neyh...harap2 majlis aku nnt xda apaa laa kan T_T sedey lak ati neyh...Tapi alhamdulillah juga dapat detect awal..sbb 26 June neyh nak hantar Afir g UITM Perak...

Terima Kaseh TUHAN kerana di dalam kepahitan ada terselit kemanisan...


Hari ini Khamis..Mama selamat keluar dr hospital...cume tak leyh makan benda berat lagi takut perut tak leyh terima kan...Dan Alhamdulillah tekn0l0gi perubatan sekarang makin canggih...Dulu kalau bedah Appendix kena jahit banyak kan...sekarang pakai kamera dalam perut..xdalaa kena jahit besar...Alhamdulillah..sekali lagi...Berharap Mama dapat recovey dgn cepat...


Lagi satu nak pesan lah kepada SEMUA DOKTOR PELATIH DI MALAYSIA....Pelajarilah dan selidiklaa latar belakang pesakit terlebih dahulu...tgklaa dr segi ketahanan badan, umur dan em0si mereka...Sedey laaa Mama cerita...masa kat bilik bedah 2 ada doktor pelatih tue tak beretika ketika berkerja..kalu marah pada org atas awak pun jangan laa lepaskan pada patient dalam bilik bedah...dan SEMUA DOKTOR SENIOR DI MALAYSIA...ketegasan dan disiplin mmg perlu dalam dunia kamu..tetapi sesekali tue tunjukkanlah ketinggian dalam berbudi...Jgn laaa nak ragging tak bertempat..meyuruh tak bertempat..pada JUNIOR kamu..






Kredit : Terima Kaseh kpd Mr.S dan Erica Lorrence kerana keperihatinan kamuorg yaa ^_^

13 June 2010

:: Satu Perjalanan ::

Pada hari Jumaat 11 Jun 2010,kami sekeluarga bergerak pergi...Kami ingat ayah pecut tinggalkan kami upernyaa tak..hehhe ayah ke belakang lagi..Jadi kami meet up kat R&R Machap..Then nak bergerak g kerete ayah wat hal lak...xleyh start up!! Aduii...afir try byk2 baru leyh jalan...dalam hati neyh cuakk...harap2 samapilaaa umah Wak Nah cepat..kang 'terDELAY' kat tgh alam kang...

Alhamdulillah, akhirnya sampai Kg Kayu Ara Pasong Pontin, J0h0r..menghadiri perkahwinan sepupu aku Siti Asmah a.k.a Cik As hehhe ^_^ Alhamdulillah sampai hajat dia tahun neyh hehhe ^_^ amat sesuai pasangan tue !! Tema nikah mereka biru langit dan tema sanding mereka pink silver hitam... ^_^ suke tgk pelamin di0rg Sweetttt ^_^ ~12 Jun 2010~


:: SELAMAT PENGANTIN BARU 12 JUN 2010 ::

Alhamdulillah majlis berjalan lancar takder apa apa yang pelik... ^_^ Cuma hujan turun seketika..je..Org kata kalau hujan turun masa majlis kiter pengantin perempuan nyaa KUAT MAKAN ASAM heheh ^_^ tue org yg kata ^_^...byk pulak pantang larang kan kan hehhe ^_^ ... Majlis sanding mula dalam 245 ptg...hihii penat menunggu aku!!Ke hulu ke hilir heheh nak kata ada byk keje xdalaa aku buat sgt...hihii ^_^ cuma aku neyh xbiasa merewang k0t...xreti nak buat keje seramai...selalu setakat 6-15 org tue okeylaaa..reramai mati akal aku..JEM ^_^ :: t0l0ng -t0l0ng jgn tak t0l0ng ^_^ ::

Mcm biasa tolong sikit2 laa kami sekeluarga..Mama pun dah tak larat dah...muka jee nampak gagah...huhuu aku pun risau dia wat keje byk...sbb Mama neyh jenis cepat semput...huhuu...dulu taklaa sangatkan..dah senjaa neyh mcm2 kan ^_^ sangat berharap Mama sehat dan tenang hendaknya...

Majlis tamat dalam jam 5 tapi kami terpaksa pulang awal..sbb Cik Ain kata kerete ayah tak leyh balik malam...nnt byk guna tenaga lampu..bateri l0w !! ^_^ kami pun berangkat balik....
TAHNIAH TAU SEMAH ^_^


:: BERGAMBAR SEBELUM PULANG KE KUALA PILAH ::

Erm agaknya memang ketentuan k0t...kereta ayah 'terSTOP' kat depan SEK MEN SAINS KUALA PILAH....huhuhu aduiii dah laa kwsn gelap tuh...byk hutann..nasib bek dalam jam 745 malam...kalu 4-5 pagi aku yg perempuan neyh lagi laa SERAAMM!!! Alhamdulillah,Mama telef0n Mak Lang dgn Pak Lang...mereka dtg bwk bateri kerete Alang...Berjalan kereta ayah selepas tukar...

TERIMA KASEH TUK AUNTIE & UNCLE eaaa ^_^

Balik2 jee...ayah mandi terus td0..mama pun gitue...Penat k0t ^_^


Kredit: Tahniah kepada ASmah dan suami ^_^ semoga kamuorg kekal bahagia hendak-Nya yaaa ^_^ Aminn

10 June 2010

:: Lagenda Budak Setan ::

Hari ini ada Kursus GSTT kat SMKM dari jam720 tepat sampai kat umah Ainur jam755pagi..sampai SMKM adalah dalam jam820pagi...Alhamdulillah sempat sampai..^_^..
Hari ney dgr ceramah
"PENGURUSAN DALAM BILIK DARJAH" dan
"NILAI DAN ETIKA DALAM PENTADBIRAN"...
Dan semuanya berakhir dalam jam115ptg k0t...

Dan es0k ada juga kursus neyh tapi disebabkan kami akan bertolak ke JOHOR atas sebab SEPUPUKU BERKAWIN kami tak dapatlaa menghadiri kursus ney..Sedey gak sebab
es0k adalah sl0t yg besh walaupun aku neyh malu nak present depan org tapi 0keylaaa...hahahha ^_^
Erm es0k kami akan bertolak g JOHOR dan es0k jugak laa aku akan melap0rkan ketidakhadiran kami..Berharap GPK xmarahlaa yaa...
KAD JEMPUTAN KAWIN INI DATANG DULU
(dari April lagi sepupu aku dah jemput sebab time dia TUNANG kami tak datang ^_^)
DARI TARIKH KURSUS...
Setelah kursus pendek ini tamat kami g JJ Seremban..Kak Hazrina pun ada dia nak g SAINS bayar tunggakkan bil air..Sekarang SAINS minta segala tunggakkan dibayar kat sana..Aduhhh agak rimaslaa jugak kan?
------------------------------------------------------------------------------------------

Dan kami pun g laaa tgk wayang,Ainur tanya ada plan tak lepas kursus?Kami xda cuma nak g Nilai bayar duit mesin aut0 yang adek aku belikan tuk mama ^_^ ... Akhirnya kami sepakat g dgn Kak Faizah Kak Fazilah tgk citer "LAGENDA BUDAK SETAN" Ramai yang kata citer neyh sedey..Nak gak tgk apa yang sedey... ^_^

Alamak aku rasa macam biasa jee..takda feel sangat tak pun sbb aku penat k0t...Tapi aku seram bab QUE HAIDAR pukul LISA dgn SHIKIN tue...WOW!!!! Memang PSIKO!!!! Tak pernah lak aku tgk lelaki yg giler cinta mcm tuh SERAM pun ada huhuhu ^_^Citer neyh citer sl0w laaa ^_^ sesuai yg tuk pasangan yg berbunga bunga cintaaa hehhehe...
Erm s0undtrak dia pun n0t bad!!! BILA CINTA nyanyian Filianti Vlee.Musik dia sl0w m0ti0n...pakai pian0 biasalaa kan hehhe auraa nak bercinta bertambah hahahha ^_^ Dari 5 aku bagi 3/5 laaa ^_^ Sbb ada jugak perkara yang aku tertanya tanya...napa QUE HAIDAR selalu muncul mcm hantu...hahha...napa setiap kali dia hentam LISA napa mcm nampak senang jee...KAUM WANITA TAK DIBELA NASIB NYA hehhee ^_^


Lagipun neyh citer lama kan..zaman aku sek0lah menengah NOVEL dia TOP TEN !!!Maybe time tuh belum ada kesedaran lagi hehhe xb0leh blahh.....
Apa apa pun mmg citer sl0w m0ti0n laaa neyh ^_^....3/5

08 June 2010

:: Kerisauan Dalam Hati ::

Erm..macam macam berlaku sekarang kan?!! Ada macam macam kerenah dan cerita yang kita nak kena dengar setiap hari...Apa yang bakal berlaku dan apa yang akan terjadi kalu tak dibendung tak dijaga tak dihargai...Dengan apa yang berlaku sekarang pun cukup untuk kita sedari bahawa DUNIA semakin pupus dan lenyap...Jangan katakan dunia akhlak manusia pun sama...Sungguh SERAM mengenangkan sume neyh tapi apa yang berlaku kadang kala memaksa kita berhati hati dan berfikir baik dan buruk nya...

Di kala kita seronok ada yang tersepit dalam kepahitan...Adakalanya kita leka dan alpa nak men0l0ng mereka..Erm..ada kala kita terleka atas kepercayaan yang diberikan..Sedeynya tgk masyarakat sekarang...sanggup buang bayi..sanggup buat perkara yg begitu...sanggup menjual anak...sanggup hidup seperti itu...sanggup meninggalkan keluarga agama gara gara ingin kehidupan bebas...Andai kita bberfikir sejenak apa yang dilakukan tue adalah penyesalan seumur hidup tau!! Pasti akan terngiang ngiang satu masa nanti..Sapa yang tak ingin berubah?Semua nya ingin...Satu masa juga nanti kita inginkan kebaikan dalam hidup kita diri kita...

ISRAEL....satu ancaman yang tak dijangka...satu ancaman ketidakperikemanusiaan..satu ancaman pembunuhan...Andaikata ini berlaku..kita hendaklah membalas dengan tingkahlaku HEMAH YANG TINGGI bukan dengan bersenjatakan api...Ya Allah..jauhikanlah kami dari ancaman sebegini..muliakan lah perjalanan hidup kami dari mereka...Bimbinglah kami ke jalan yg diredhai..Aminnn...

Satu yang sentiasa wujud dalam pemikiran aku..semua manusia kata b0ik0t barangan YAHUDI tapi bagaimana??Berikan aku satu c0nt0h?Ramai yang beri jgn makan kat MCD,KFC,PIZZA HUT dll....Erm..beli barangan MALAYSIA..yang HALAL...Ramai yang tampal perkataan HALAL di kedai kedai makan tetapi siapa yang sepatutnya buat spot check yang menentu kan tanda itu di tempat yang sepatutnya????!!! Setakat dapat lesen HALAL dan perbaharuan lesen HALAL tetapi xda feedback dan check up persekitaran perniagaan tak da guna laaa...Sebenarnya isu HALAL neyh hanya kuat ditekan dalam soal makanan..Ada tak kita terpikir pakaian,hardware,plastik,tupperware,pinggan mangkuk,barangan k0smetik sama ada hasil pembuatan neyh HALAL dan SAH di sisi ISLAM?
Lagi satu...kita sering alpha...Kenapa org yang bukan MUSLIM pun mempelajari AGAMA ISLAM sedangkan kita tak begitu menghargai apa yg ada dalam agama kita..Mereka pelajari bukan bermakna ingin memeluk agama ISLAM tetapi ingin mengkaji sejauh mana keunikan AGAMA ISLAM tersebut...tetapi kita????Aduh sedey nyaa..aku bukan laaa ingin mengatakan diriku sebaik baik umat..tetapi kerisauan ini betul2 menganggu hati...Sedey lagi apabila melihat pelajar2 sekarang yang GAGAL dlm PEND.ISLAM TASAWUR ISLAM...Sedangkan subjek ini adalah subjek BONUS!!! Ya..Allah lindungilah mereka dalam apa jua perbuatan mereka...Aminn...
ISLAM itu indah...keburukan Islam itu hanya datang daripada UMATnya...bukan agama ISLAM itu sendiri...Aku selalu berazam ingin menjadi seseorang yang baik budi pekertinya,baik hati dan budinya,sopan dalam budi bicaranya,menghormati persekitaran di sekelilingnya...ADAKAH AKU MAMPU??!!INSYALLAH...aku akan cuba..Aminnn...
Kredit:: Hanya berkira kira dalam kotak pikiran neyh ^_^ maaf andaikata menyinggung hati !!!!

:: Cukup Indah ::


Nyanyian dari ALIF SATAR


Tak pernah aku menjauh darimu
Meninggalkan cinta kita
Tak pernah aku meluka hatimu
Perasaan dan jiwamu
Segalanya telah ku serah
Hanya engkau terindah

Chorus
Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan ‘tuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi


Tiada yang lain selain dirimu
Kekal tinggi di hatiku
Tiada pengganti yang mampu ku cari
Yang secantik diri kamu
Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmu

Ulang Chorus 3X

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan ‘tuk dicintai



~ Lagu ini besh ^_^ ~ Selamat Mendengar Sume !!!

06 June 2010

:: Es0k Aku Puasa Ganti ::

Alhamdulillah cuti sek0lah tiba lagi...masa ini lah yg akan aku gunakan untuk menggantikan Puasa Wajib ku ^_^ tahun 2009..Tahun lepas agak malas nak puasa enam bersama sama Mama hihi entahlaaa kenapa...dulu rajin jee..kalu tak dah langsai dah puasa ku ^_^
Nak puasa time persekolahan tapi takut aku penat...^_^ tak larat nak menjerit kang hihihi...Okey nak baca niat puasa.."Sahaja aku berpuasa ganti esok hari kerana Allah Taala" Aminnn....Semoga puasa ku esok hari diberkati dan disenangi...
0key laa mau titun....Es0k nak bgn 5.05 pagi sahur....Aku suka sahur dulu aku tak suka sekarang aku makan menyukai bersahur ^_^ berharap sgt dapat teman yg suka bersahur ^_^ meriah hidup kan kan ^_^ teringat time study dulu lak huhuhu rindu!!!!


Kredit: Chatting dgn Ina dia ada kelas tambahan time cuti neyh...Erm..sekolah pedalaman mmmg susah ker nak dapat guru cemerlang yg ada kat sana ker?? ~_~

:: Happy birthday KIM HYUN JOONG ^_^ 6 JUNE 2010 ::

HAPPY BIRTHDAY TO KIM HYUN JOONG LEADER SS501 ^_^


JI HOO dalam cerita BOYS OVER FLOWERS.. ^_^ KIM HYUN JOONG!!!

01 June 2010

:: Sambutan Hari Guru 2010 SMKM ::

~This is n0 picture at the m0ment~ ngeee ^_~
-------------------------------------------------------------------------------------
Tanggal 1 June 2010,SMKM mengadakan sambutan Hari Guru peringkat sekolah...sekolah lain setahu aku dah sambut dah..SMKM je yang lewat sikit... ^_^ PERHAPS...Pagi-pagi semuanya berkumpul di DH...ada 10 persembahan...fuhy00oo ^_^ besh!!Persembahan dr GPK1 dan Pengetua pun ada ^_^ Besh...hihii aku pun tak seberani tuh k0t betul laa orang kata nak jadi CIKGU nyh kene berani hihihi ^_^
Pastu banyak nyanyian dari guru dan pelajar..Sumenyaa besh2 belaka..pastu ada SUKANEKA...
Aku masuk..huhuhu gr0up aku dapat nama paling last hehhe nampak naaa tak reti main...hihii mcm2 main ehh...ambil biji kacang hijau dgn chopstik..masukkan air dlm botol...pijak belon sampai pecah...ikat kaki jalan berdua... huhuu melecet kaki aku hehhe
Dan akhirnya,jamuan makan makan... ^_^ lauknya agak besh sbb ada KERABU MANGGA hehhhe ^_^