Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

19 March 2011

ll Penat ll


Assalamualaikum Semua !!!
Salam Sejahtera Semua !!!
Petang ini Miss Meen dah selesai separuh
Memunggah buku-buku, majalah-majalah
Untuk dipaparkan dalam rak baru
^_^

Amat penat juga la
Kiranya es0k pun kena buat lagi
Sebab tak mampu nak selesaikan sekaligus
Amat semput dan sesak nafas
^_^
Ding !! Adakah itu tandanya MALAS?
Mungkin .....

Sepanjang kebersihan & pemunggahan dilakukan
Miss Meen memakai mask muka
Sebab Miss Meen ada satu penyakit alahan hidung
Sepanjang penggunaan mask tu ..
Miss Meen tak da laa bersin sana sini
Hembus sana sini
Hihihi
^_^
Semuanya di bawah kawalan
Kikikiki ...

Ayah Miss Meen pula
Sibuk membetulkan almari
Bertukang sakan lah dia
Nanti malam k0mpem sakit pingang

Bagus dgn Ayah Miss Meen ni
Semuanya dia pakar merepair
Pendek kata kuranglah bajet pengeluaran sikit
Fuh !!! Ada ke baka macam ney lagi
^_^

0keylah selepas Asar mahu hantar Mama Miss Meen
Ke rumah Mak
Mama Miss Meen b0san duduk di rumah
^_^
Biasalaa 0rg veteran hiburannya lain
Bukan macam 0rg muda neyh
Kan kan kan
^_^

*Miss Meen*
*Adinda*
Hahhaa xnak guna Adinda ahh
Gedixx beben0r ...
Ahaakkzz ...
^_~

0 Merepek: