Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

13 March 2011

:: B.O.D.O.H.S.O.M.B.O.N.G ::

Pikir ahhh !!!!
Cakap k0 dah laa kurang hajar
Pikir mcm tak kurang hajar kunun
Dgn 0rg len cakap punyer baik punyer!!!
Nak jaga air muka kunun
PIRAHHHHH
Perasan baik k0n0n
Kata 0rg tak sen0n0h !!!!
Barang sendiri tgklaaa sendiri !!!
Barang sendiri pun mcm BINGGUNG jee tak ingat !!!!
Barang sendiri nak baik2 je
Barang 0rg bukan nak t0l0ng jaga baik pun
Barang sendiri semua nak PERFECT
Dah ahhh mcm taik han*** ahh !!!
BUAT KEJE TAK TELITI !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hah !!!!
Mmg hati neyh tgh panas
Tgh nak marah !!!
Sbb 0rg mcm tuh !!!
IShhhhh makin melambak 0rg kat DUNIA mcm neyh makin cepat TUA aku !!!!

Kredit : Bila Tuhan turunkan satu musibah jgn pernah menyesal !!! Sbb semuanya berpunca dari kita sendiri !! Oh Ya Tuhan !!!!! AMpunkan aku !!!!! Marahnyaaa sangat hari ini !!!

0 Merepek: