Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

04 March 2011

:: Get Your Way ::

Fuhhhh ....
Tarik nafas ....
Hembus .....
Yup dunia sekarang macam2 b0leh berlaku
Dengan mereka yang terdekat lagi lah kan

Aku perasan satu benda neyh
@ Kalu kita baik dan rapat dengan sum0ne ...
@ Kita akan gaduh besar dgn dia satu masa nanti ...
Wah hebat betul kan dugaan Tuhan ..

Yelaa k0rang rapat dgn dia tetiba k0rang gaduh besar
Kan ujian bermakna tuh
Dari dulu lagi aku perasan hukum alam neyh
Hurm a big deal dgn nya
^_^

Dan paling aku tak suka
Bila k0rang gaduh dgn dia
Maknanya sedara sepapat teman rerapat yang kenal dia pun
Merangkap gaduh besar dengan k0rang
Hahhahaa
Funny death !!!

Agak tak matang tuh sebenarnya
Bila k0rang gaduh dgn dia
Gaduh haq mu jelaa
Jangan nak menghasut 0rg lain pun gaduh sama haq mu
Ishhh tak enak sungguh perangai lagu tuh

Bila kita bertindak sebagai 0rg tengah
Lagi lah haru biru !!
Kita pulak yang disangkakan mencurah minyak
Pendek kata memburukkan dia bagi pihak lawan ler
Adehh ..pemikiran senteng
Selalunya kalu ada 0rg mcm neyh
Dia laa sebenarnya yang paling banyak buat salah
Sebab kesalahan yang dia buat tuh merayau rayau atas kepala dia
Hahahhaa
Macam watak kartun laa pulak

Ishh ...kesan dan akibat nya
Pergaduhan yang meleret neyh
Menyebabkan ukhwah yang lain terganggu
Serba salah
Ishhh ... jahat sungguh manusia itu
Naseb k0 ciptaan Tuhan

Kalu k0 ciptaan Manusia
Sah sah laa aku g bakar k0
Hahaha
Kejam nyer !! Harus !!! Bila dia bersikap sebegitu
Tapi hanya JIKA DIA CIPTAAN MANUSIA
Maknanya TAK KAN PERNAH TERJADI LA KAN
Hehehe
AKu pun taklaa jadi KEJAM
hahaha

Upsss haruss st0p
Perangai meleret sudah kunjung tiba !!

:: For that Pers0n ::
Meminta Maaf lah andaikata tersalah perbuatan, bahasa dan kata
Bagi aku semua yang berlaku ini
Adalah peringatan dari kesalahan anda yang terdahulu
Hormati yang lebih TUA
Sayangi yang MUDA

Pegang pada prinsip ini pun
Insyallah kehidupan kita disayangi ramai
Aminnnnnnnnnn....

0 Merepek: