Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

05 March 2011

:: Sembang Petang ::

W0ot ..
Sesudah selesai Mama & Ayah
G dgr ceramah di Masjid
Kami bergerak ke Tampin
Nak kata 0n da d0t tak jugak
Tapi lebih kurang laa k0t

Kami perlu pergi atas alasan ...
Kena buat baju thema Majlis Sepupu aku nanti
4 & 5 June 2011
Nak kata baju aku warna EMAS tak sangatlaa
Sebab Baju aku lebih kepada warna MERAH
Hihihi

Adakah aku melanggar theme?
Mungkin ...
Wh0 cares?? Hahhaa
Back t0 da basic

Sepanjang mengukur baju tuh
Ny0nya neyh asyik gelak jee bila bersembang dgn mak aku
Hahha .. yang tak b0leh blah tuh
Dia siap ajar lagi cara2 nak seksi
Hahaha ...

Biasalah bila baju ala-ala organza k0t
Jarangkan ...
Dia g cadangkan ...kat lengen tuh tak payahlaa d0uble kain
Fesyen mehh ...
Hahha ...
Ay00 Ny0nya .... Ini bikin ahh bagi baik
Kalu pakai tudung kena laa supan
Hihihi ...

Pas tuh singgah makan jap Meeh0n t0myam kat kedai
Pas tuh balik
0mak aiii Ayah bawak punya laaa F1
Aku mabuk ahh balik tuh
Hahha ...l0yaa beb!!!
Ishhhh ....naseb Mr.S kalu dgn aku tak bawak laju
Kikikii
Kalu dia s0rang tak kisah ler pesen aper dia nak bawak

Kredit :: Mr.S rendu kam0 !!! Tapi malas mahu mesej hihik ::

0 Merepek: