Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

03 March 2011

:: Siapa Harus Disalahkan ::

N0mb0r 1087 ..
N0mb0r sebelumnya tue 1066
^_^
Berapa jaraknya?
Wah ...agak mengantuk menunggu giliran
Nak pasang mp3 kat telinga
Jiran sebelah tuh lagi besar k0t mp3 dia
Hihihi
Yelaa anak dia merenggek penat tunggu
Hihihi

Tabah je aku tunggu giliran tue
Kadang2 aku bukan marah kat pekerja bank tue
Tapi kat pelanggan ehh tuh
Hahha dah yang paling aku teng0k tak b0leh blah
Siap tanya pekerja tuh lama lagi ke dik
Cepat sikit ...
Hahaha ....
Ad0iii tue masalah k0 laa amek n0mb0r banyak
D0k tanya 0rg macam tue??

Dan aku tak suke nak tgk bila !!!
Pekerja 0pis tuh maki hamun bila ada 0rg bertanya
Hahaha ...
Stresss laa kunun ..kami yang menunggu lagi stresss
Dgn kaunter yang ada 10 tapi bukak hanya 2 ??
Hahhaa ..sapa yang patut mengamuk cik kak ?

Macam kat PUBLIC BANK 0k k0t
10 kaunter ada
10 kaunter tuh beroperasi ^_^
Yang aku tak paham neyh BSN neyh
10 kaunter ada 2 je yang bukak
MBB plak 5 kaunter ada
5 bukak
^_^

Hai BSN bilaa nak maju ney ^_^

0 Merepek: