Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

10 October 2009

dAh tgk PAPADOM ^_^

Hehehe.. ^_^ dapat ngedate hari neyh s0n0k sangat ... Ajak Mr.S g tgk PAPADOM...dia pun ON hehhe ^_^ yea yea yea dia nak g...selalu xnak...ngantuk katanya...dia kata aku neyh tak reti pilih citer...huhuuu...sekarang aku dah reti dah hekhekhek ^_~ KAmi tgk kat Jusc0 SeremBan jerk..tak g jauh pun..tiket pun dah beli R0OM 3 Line M5 dan M6 hehehe ^_^ aku yang pilih sit tuh...nak dijadikan citer...time tunggu citer tuh nak mulaa...aku ternampak student chinese aku neyh...budak SMKM ting 1 D (Ho zhi Yen,Wong Lin Kin,Ng Siew Kei) C0mel2 diorg pandai bergaya(gaya yang sesuai dgn age diorg) suke aku tgk ^_^ dalam masa yg sama aku pun aduuiiii punya laa cuakk...hihii naseb diorg tak perasan aku...hihiii aku per lagi berlakon laaa dgn Mr.S ...huhu ^_^ Mr.S gelak sakan tgk gelagat gelabah aku hahaaa... ^_~ aku kalu boleh kuar jalan aku xm0 nampak anak murid ker cikgu cikgu ker...nanti aku compem teringat kerja yg tertangguh tue ^_^ hihiiiiii...sakit kepala...
Dah masuk panggung ^_^ ada plakzz couple sebelah aku neyh salah sit plakzzz...aduiii spoil betul hihiii d0k syok nak tgk starting ada prob dgn jiran seblah hehehe ^_^ apa apa pun citer neyh mmg kene dgn jiwa aku ^_~ ada lucu..ada geram...ada silly...ada sedey...ada mcm2 ahhh ^_~
it's all about PAPA......AYAH...BABAH... ^_^ korang patut tgklaaaa...best sgt citer neyh...dgn gelagat KHIRIYAH,FARID KAMIL,QUE HAIDAR....semuanya mmg tak bley blah hahahahha ^_^ hepi siut satu panggung bergema...aku pun terasa mcm aku yg gelak paling kuat heheh ^_~ ..Bab sedey tue aku pun terkuar laaa air mata gak hehehe ^_^ nak wat camne jiwa aku jiwa perempuan heheh ~_~

Lepas tgk citer tue kami g lepak makan kat KENNY'S ROGGERS hurm !!!! agak menyelerakan...asalnya nak mkn pizaaa..tapi pikir balik nak mkn dgn Angah ahh...hihiii dia belanja guna MAYBANK CARD die..dpt murah skit hehhee ^_^ lepas tue...terus balik ahhh...dah penat...hihiiii jalan pun tak sgt...aku xsehat sgt...batuk selsema...^_^ dia pun risau...balik tepat jam 615 sampai laa umah.. THANKZZ JEMPUT DAN ANTA KITER ^_^ sian diaa...kena balik MELAKA balik...huhuu T_T ahad neyh nak balik KLUANG,JOHOR lak T_T

Okey s0k sambung lagi ^_^ MISH HIM SO00 MUCH

0 Merepek: