Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

19 October 2009

Happy Day bEc0me.... ~_~

Alhamdulillah ^_^ planning yang dibuat semalam menjadi !!! Tggu Shana kat Mid Valley..jalan2..makan2..Byk kami berb0rak..yg tue tak payah tau laaa..hahha ^_^ hal p0mpuan jerk!Tgk Shana tak byk yg dia berubah...sume underc0ntr0l hehhe..cume aku jerk dia kata makin sehat ^_~ hhuhuaaa...malu malu hehhe ^_^ maknanya aku dah GEMUK laa hehee.. ^_~ Pas b0rak tuh terus plan g MAsjid India..a.ka Masjid Jamek...Saja tgk2 baju..tudung..selendang..k0t k0t ade yg berkenan laaa...huh!! aku mmg ader jerk hahaha ^_^
Time neyh...kami dahaga betul baaahh !!!! Berjalan jer..mana taknya..Hehehe..gara2 byk jalan kaki Cik Shana kiter sakit hihiii...kasut punyer laa lawa...r0sak sikit...tgk dah tak cun kan hehhee ^_^ Aku sedang mengecek dgn Shana air mineral hhiiihii...malas nak g beli...Neyh men duduk jerk kat tangga kat laluan Masjid Jamek tuh hehhe ^_^ apalaa anak dara duk kat tangga hehehe ^_^
Kepada Cik Shana tQQ !!! Semp0i laaa...huhuu gathering kita dua jerk yg menjadi hehhe ^_^ yg len byk hal yg penting..maybe salah time k0t kiter plan k0t hehhe...Gamb0 kat atas tue Shana tunjukkan gamb0 adik dia yg c0mey tgh tid0..^_^ c0mey adek die !!!! Kami sempat gak merakam gambar bersama ^_~ *wink wink wink tangga pun tangga laaa...jadik jerk hehhehe..Penat!!!! ^_^ dah ucapkan Selamat Jalan Kat Shana...kami berpisah kat situ gak...sebab dia kena amek Monoril g Ampang...Aku kene amek g KL Central ~_~ s0rang2 laa kami semula...huhuu...Es0k kemungkinsn besar dia balik PERLIS...huhuuu..bgs kan dia...dtg jumpa kawan2 trun KL...hehhe ^_^Ramai kawan budak neyh tau!!! Bukan aku jerk ^_^
Aku g KL tak nek kete..kete aku park kat parking SEREMBAN PARADE..Hah..nak dijadikan citer lagi ~_~ sesudah sampai kat parking SEREMBAN PARADE jam 645 ptg kereta aku berbunyi sakan !!!! Cuak beb!!! Alarm berbunyi dari pagi sampai laa ptg tue(Ada apek jaga parking tue kata dia masuk keje jam3..dia dengar bunyi alarm tuh tak henti2..) Terus aku tepun ayah aku...tanya mcmana...adusss aku tak reti ahhh!!!Enjin kete tak leh start..batery 'kong' uhuu T_T nak nangis aku...Pas dgr kata ayah nak dtg tgk...aku pun tepun Mr.S....Ainur....Shana..huhuu bg tenang hati aku neyh!! ~_~
Akhirnya Ainur dgn baik hati nya teman kan aku...sampai mak ayah aku dtg...waaa budak tuh dah laaa baru balik dr Ipoh...aku susahkan diaa..BERSALAH GILER AKU!!!Tapi satu jerk aku puji budak AInur neyh..dia bek ahhh suka membantu ^_^ d0akan dia sentiasa senang selalu!!!Tak lama pastu Mama dan Ayah datang...time neyh..ayah tgh injet batery kereta ~_~ Sian diorg huhuuu...jahat aku..neyh susahkan diorg...Erm..dan hari neyh BUAT PERTAMA KALINYA AKU MEMANDU DI WAKTU MALAM DI BUKIT PUTUS,KUALA PILAH ^_^ lembab mcm kura kura aku!!!Memang TUHAN tue nak suh aku memandu malam..kalu tak bila lagi kan ^_^ setiap yg berlaku ada HIKMAHNYA YANG TERSEMBUNYI ^_^ THANKS TO GOD !!
Balik..ikut ayah dari belakang..ALHAMDULILLAH SELAMAT SAMPAI... ^_^ tuelaaa diaa apa yg berlaku ari neyh..^_^ dlm happy ada sedey...dalam sedey ada untungnya...

MR.S amat risaukan aku hehhe Thankss Sayang ^_^

KREDIT: kepada AINUR YASMIN dan AYAH dan MAMA dan MR.S kerana membantu saya dlm waktu susah ^_^

0 Merepek: