Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

17 October 2009

^_^ m0od happy

Waaa...hari neyh program update sume benda...
Semalam hari yang seronok ^_^ g PD dgn kak ieyna,kak faezah,ainnur dan adek aku atul ^_^
Gambar tak dapat upload sbb tggu Big Master Kak Ieyna bg mggu depan ^_^
Neyh ler gamb0 yang mggu lepas tuh ^_^ ....udah kelewatan upload: Bnyak lagi...tapi tak sempat nak muat turun ^_~

TURN TO OTHER STORY aahh... erk...^_^

Rindu pulak zaman masa study dulu...lagi heppy !!! hihiii yelaaa xbyk nak pikir itu ini pun hehhe
Sekarang dah keje len laaa plakz sume kena ambil kira ^_^
Menghitung hari neyh tggu pic ...baru leh bgtau sume apa yg terjadi...hikhikhik
Dari kiri:Jolyn,Vanita,Alice,Melissa,Ida,Poornima,Shana dan Aku
Esok nak kuar dgn diorg.Jumpa kat Mid Valley jerk lunch time nanti.Tadi dah mesej semalam dan hari neyh tapi feedback yang dapat amat menyedihkan huhuhu T_T ...yang jadi hanya Shana jerk!! Macam macam hal ada ^_~
Melissa: "Weh xdapatlaa es0k aku nak g umah terbuka b0ss aku..deepavali..sorry frenz"
Alice: " Not t0o sure laa Amen..."
Vanita:"Owh okey,nanti u bgatu place and time ya.."
"Amen..sorry I kuar laa es0k ^_^ nak pergi rumah terbuka deepavali"
Jolyn:"When?"(dah bgtau..sampai sekarang tak reply huhuuu)
Ida: "Tak dapatlaa nak balik AS ada urgent case laaa....." (AS stand for ALOR SETAR...hehhee ^_^)

Alih alih kami berdua jerk...berdua pun berdua laaa huhuu apa nak buatkan masing2 ada k0mitment.Dulu bestnya time stadi hehhe ^_^ sekarang sume dah keje dah tak da masa...^_^ xper...asalkan diorg ingat lagi cukuplaa kan hehhe


Aduiiiii...sp0il betul laaa...tengah d0k tulis blog neyh...Lori sampah dtg presss sampah kat depan umah T_T
Kompem berbau jalan raya tuh aduiiiii pakcik neyhhh presss laaa kat simpang sana....
Oklaaa...nak break jap..


P/S: Kepada Sume Masyarakat India Selamat menyambut Hari Deepavali ^_^

0 Merepek: