Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

23 February 2011

:: iPhone Samsung iP0d SE ::

Sekarang mcm2 jenis HP ada Lappy ada
Bak kata Aznil Nawawi "Macam-macam Ada"
^_^
Dan semakin canggih tekn0l0gi sekarang
Tetapi semakin canggih kah akhlak dan disiplin kita?
Lalalalaaa... NO BODY PERFECT ....

Nak dijadikan cerita
Pelajar Sek0lah bawak HP ke sek0lah
Baik yang berarama atau yang bersekolah luar
^_^
Nak dipikirkan sepanjang aku bergelar
Pelajar Sek0lah aku tak pernah ada HP k0t ...
Hahahaa ... Lallaa
Aku tau apa k0rang pikir
Aku kun0 kan? Nerd perhaps?
Tak bijak tech? Takut parents?
Kehkehkeh

First thing sapa tak JELEZ maut weh
Bila tgk member semua h0ld HP jee
Jujur aku cakap aku jeles ^_^
Tapi bila aku pikir keadaan aku yang semestinya leka dgn HP
Aku terpaku jap
Bukan xda member yang tanya
K0 xda HP ker Min?
Dgn muka t0ya aku jwb Tak der
Tak nak ker? Eh nak ...
Tapi muka mcm xda nafsu terhadap HP je
Hahhahaha
^_^

Seri0usly bila pikir balik
Kenapa aku takda HP masa sek0lah dulu
Apa ke B***** aku neyh?
Hahhaha ^_^
Sampai sekarang aku tak dapat jawab weh
Tetapi sekarang
Terima Kasih Tuhan
Kerana tidak membebankan Parents aku dgn kerenah HP & T0p up aku
Sebab aku xda HP masa sek0lah
^_^

First HP aku adalah LG
Masa last year F6
Nak masuk Uni baru terpikir kena beli HP
Hahahaa... wei minah Kampung kah aku??
Hahhaa ...^_^ mungkin k0ttt ...

Sekarang pelajar semua ada HP
Walaupun dalam pembelajaran kelas
Maseh leka dgn benda alah tuh
Ishhh ...xbijak mengadun masa budak2 sekarang
Dulu aku ada gak member bwk HP ke sek0lah
Tapi reti bahasa jee di0rg guna HP tuh
^_^
*******************************
... BAGI AKU ...
Apa nak buat dgn pelajar mcm neyh yer:

- Rampas dan buang HP mereka mcm buang sampah
- Hantar surat SAMAN kepada IBU BAPA
- KEMENTERIAN buat SP0t-Cek mcm POLIS tuh OPS SIKAP
(hahahahhaha ^_^ kena rajin)
- Bagi ceramah HIGH CLASS PARENTING bg parents yang MEWAH tu
- SEKOLAH kena buat surat TUNJUK SEBAB kat KEMENTERIAN setiap kali pelajar bawak HP
(hahahahha ^_^ byk keje)
********************************
Sbb sekarang tekn0l0gi dah melangkaui
Kena terima akibat dan sebab laa
^_^

0 Merepek: