Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

20 February 2011

:: Aku Kena Ikut Ke ::

Sejak akhir-akhir neyh
M0de aku lebih kepada
- K0rea Drama
- K0rea Lagu
(Ini bukan bermakna aku tak SOKONG ARTIS MALAYSIA yer ^_^)
Aku s0k0ng mereka
Cuma m0de aku terpes0ng akhir2 neyh
Kehkehkeh
----------------------------------
Ada ramai manusia neyh tegur aku
Sbb status FB aku
m0de semua lagu K0rea
Hahhaa
Aku tak letak status FB aku
Macam k0rang ...
Aku just letak m0de aku jee
^_^
Bagi aku lagu tue melambangan keseluruhan m0de aku hari tue
Kalu siapa yang minat muzik
Tentu skr0ll up d0wn left right
Cari meaning lagu tuh
Cari lagu tuh
^_^
Hihihii
----------------------------------
Aku tak kisah pun apa mereka kata
Hak masing2 kan
LET'S IT BE !!!
Sbb aku tau satu masa nnt
K0 akan minat gak ...
Tah2 lagi teruk dari aku
Hahaha
Tapi aku amat kisah bila mereka
- Memperkecilkan MINAT aku
- Memperk0tak katikan MINAT aku
---------------------------------------
:: C0nt0hnya ::
Sejak menjak neyh ERA.FM k0t
Selalu mendendangkan lagu INDO KOREA JAPAN
Manusia neyh bukak laa radi0
Certainly lah channel feveret dia k0t ... Mungkin =P
Tup tup masa tue
Terkeluar lak lagu KOREA neyh haaa
SUPER JUNIOR - BONAMANA -2010
Bley lak manusia neyh perli aku
Tentu aku suka dengar kan
Hell0 !!!!!!
Dah nak dekat SETAHUN neyh aku tak layan ERA.FM k !!!
Aku dgr HOT.FM jee k0t ...
Rezeki aku gak ahh dapat dengar masa tuh ...
Walaupun aku tak request k0 bukak radi0 tuh !!
Kalu aku suke pun k0 sebuk apa
Hehehe
Apa-apa pun Thanks ahh kerana perihatin atas MINAT dan KESUKAAN aku
Bangga beb !!!
Bila dengar je lagu2 tuh sume di0rg terus ingat kat aku
Hahaha...
K0 ada ker??
^_~
(Ishh m0de aku neyh nak marah ke nak suke neyh)

Yang penting ikut diri sendiri
Jika agak2 memerlukan nasihat
Cari 0rg yang berpengalaman & berilmu
Bukan 0rg yang cakap tak serupa bikin
Selagi kita berada atas landasan keretapi yang betul
CHILL aje laa yer ^_^
Kihkihkih ...
Sian manusia tuh kan asalannya nak buat aku naik hangin
GOOD TEST !!! KO BERJAYA !!!
Tapi SWEET ENDING nya aku tak hamun pun
Aku pikir +eve jee
Sian k0 !!! Hahaa ..tak dapat buat aku MARAH
Aku BOO LAYAN dgn 0rg yg 0tak sengkek
Walaupun k0 tahap IQ k0 lebey baik dr aku !!!
THANKS !!!

-------------- IGNOMINIOUS ------------

0 Merepek: