Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

12 February 2011

:: Gile Menjeles ::

Nak buat entry kali neyh
Macam l0ngkang leyh??
Huh !!!
Sungguh tak paham dgn Makhluk Tuhan neyh
Maknanya manusia ahh !!

Menjeles dan cemburu je manjang !!!
Hal 0rg lain k0 seb0k na meng0rek tahap gaban
Bila jadi tang hang dulu menyenduk s0r0k cerita
Uishhh ...
Nak cerita ..cerita bagi jelas
Tak nak cerita ... tak payah seb0k tanya hal 0rg
Tapi cerita sendiri simpan
Nak burukkan 0rg bijak jee
Ada jee jalan eh !!
Pelik !!!!

Org dress up lawa
Mata k0 terbeliak nak ikut nak tgk
Mentang2 lah 0rg tuh jarang dress up lawa
Selalu pakai selekeh je
BAju berulang-ulang
Sekali dia dress up mata k0 dah terkeluar
WAK LU !!!!
Org ke depan sikit
Diri tuh mula lah nak men0nj0l lagi dari kita
Ishh ... tak paham betul
K0 jalan k0 ah
Dia jalan dia ah
Pehal dia nak jeles dgn k0??
Buat taik kat hati dia je !!!
Ishhh lagi satu nak jeles dgn k0??
Tak payah laaa...
Nak tgk hati budi k0 pun bukan baik naa pun
( Hahhaa ...mcmlaa aku ney baik sgt)

Tak payah s0r0k ah
Cerita kal0 nak cerita
Menjeles manjang buat apa?
Hidup kalu asyik nak jeles jee
PAYAH NAK MATI NANTI weii !!!
Aku maseh tak paham ...
Betul2 tak paham !!!!

Kalu k0 jalan dulu
Jalan ahh
Tak da ISTILAH KALAH MENANG dlm hidup neyh
"Yeayy !!! Aku menang !!!"
Ingat senang ke nak bina tangga
Tak payah nak berlumba weiii
Sampai masa terbina laa tangga tue
KUN FA YA KUN ....
Isshhh manusia manusia
Ya Tuhan jauhkan aku dan hindarilah aku dari berdekatan dgn makhluk sebegini rupe

m0de :: Meluat + Menyampah tahap S**L ::

0 Merepek: