Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

10 February 2011

:: Padan Muka Aku ::

Mr.S dah tegur aku !!!
Sampai bilaa nak penakut bawak kereta tue
Bilaa nak berdikari ney Cik Meen 0ii
Cuba cuba laa bawak kereta tue
^_^
Neyh laaa ayat yang selalu dia bebel
Sbb tugasan dia memerlukan aku berdikari sepenuhnya nnt
Hm ... tahnyaa aku neyh
Bilaa nak berani pun tak tau
Org lain tuh berani bawak kereta m0t0sikal
Tengah2 bandar lagi tue
Neyh kereta aut0 ...bukan manual ...
Erm tahlaa perangai penakut aku neyh tak pernah hilang
Pelik !!!!
Untuk sesuatu situasi bagus lah tapi ...... bukan semua situasi kan kan

0h Mr.S
Bila sudah berkata-kata
Macam peluru menerpa di telinga
Tapi naseb bahasa nya penuh jenaka
Kalu serius tadi k0mpem dia kena kutuk depan depan dgn aku
Hheheh ^_^
Insyallah patik akan cuba usaha
Mengurangkan perasaan penakut neyh
^_^

0 Merepek: