Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

26 February 2011

:: Sayang Ustaz Amirul ::

Malam neyh tgk Drama Ustaz Amirul
Jam 900-1000 mlm
Wah sepanjang perjalanan drama neyh
Mulut aku tak berhenti meng0men itu ini

<----- Cukup tak suka bila --->
@ Munirah isteri Amirul tak percayakan Amirul
@ Adawiyah pula yang percayakan Amirul
@ Anita yang tak tahu malu
@ Ibu & Ayah Amirul yang tak kenal anak sendiri

<---- Bab Munirah neyh -->
Sepatutnya sebagai se0rg isteri haruslah di sisi suami
Percayakan suami tak kira apa jua pun kena s0k0ng suami
Melainkan kalu suami tue s0ngsang sah sah k0 kena jauh
Neyh tak lari sana sini
Abaikan Amirul .. buat buat muka ...
Masa belum nikah beriya kata kamu laa terbaik
Adehhh ...jalan cerita neyh mcm nak burukkan peranan isteri jee
Hihihihi ...em0si kan aku
Padahal scene Ayah Munirah tu dah tegaskan hukum isteri mcmana
Hihihi ... ^_^

Sian Amirul ..isteri sendiri pun tak percaya
Inikan pula 0rg kampung yang 3rd class mentality
Hahaha ... hamek k0
Amirul Amirul kebaikan kamu di salah ertikannya
Ishh kalu aku jadi Munirah
Sah sah aku jumpa Anita tue ...
Tanya itu ini (bukan maki hamun..cakap el0k2 tau) ...
Back up suami sikit ... ^_^
Daripada layankan perasaan anasir jahat tue kan

Neyh ditunjukkan Adawiyah pula percayakan Amirul
Ishhh pihak ketiga selalunya yang terbaik
Hihihi ... Para isteri harus tahu merebut perhatian suami tau
Tgk Adawiyah dah ada sentimental dgn Amirul
HIhihi ... em0si lagi aku
Padahal mereka HANYA KAWAN je ...
Tapi kepercayaan Adawiyah pada Amirul mengalahkan Munirah
Ishhhh geram !!!

Munirah neyh kata percayakan Amirul
Tapi buat2 mengada pula
Dah laaa ibu ayah Amirul tuh tak layan Amirul
Munirah sebagai isteri patutnya menjaga hati suami
Ishhhhhh em0si lagi aku !!!

^_^
HIhihi

2 Merepek:

PhyZura said...

hoh.. gile emosi! hahaha. tapi kalau la Fai dapat Ashraf Muslim neyh... ngeh ngeh ngeh... Senyum sampe telinge! hehhe. gurau..

Miss Meen said...

hahhaa hamb0iii ^_^
mana nak letak incik ang tuh ..
Phy sapa yang tak senyum panjang hehhe =P