Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

06 February 2011

:: U Single U Kisah Ke? ::


Erm aku kisah ker??
Kisah sebab Mama aku nak CUCU !!!
Hahaha =P
**************************
Uh sebenarnya bagi perempuan AMAT KISAH
Sebab apa perempuan neyh dari dulu ada lagenda
"Andartu"
S0 agak keb0sanan bila ada 0rg bertanya bila nak kawen?
Pagi tadi ada tgk sl0t TV 1
Tapi tak ingat apa nama pr0gram tue
Semuanya pasal CNY
Dan menjemput pelak0n k0medi kita
ANGELINE TAN
^_^
Aktress kesayangan aku masa aku kecik dulu =P
**********************
Dapatlaa pangilan dr peminat dia
Peminat dia asyik ulang s0klan yang sama
"Bila Nak KAwin Angeline?"
Uishh !!! Berani betul dia ujarkan s0klan tuh kepada aktress kesayangan aku !!!!
Awal2 lagi pengacara tuh dah tanya dah
Dan Angelina dah jawab pun
Apa ke *****
Hahha .... panas2 !!!
Dahlaaa masa tuh aku tgh ir0n baju nak g rumah kawen
Kang em0si em0si baju aku hitam kang =P
*******************
Bagi aku terpulanglah kepada individu tue
Awal kaa cepat kaa
Mungkin belum jumpa pasangan yang sepatutnya kan Angeline
^_^
Nak tgk pada kuantiti mmg byk bila tgk pada kualiti amat berkurangan
Tue yang ada sampai rebut
PAKWE org, SUAMI org, TUNANGAN org, MAKWE org, ISTERI org
Tetapi bila dah termaktub takdir hang mcm tue
Nak wat guan0 kena terima laa kan
^_^
************************
Lagipun bila berpasangan
Jangan amek pasangan yang tangkap muat
Kelak menyesal tak sudah
Saat manis mmg laa ser0n0k sgt
Bila dah sampai saat kesukaran
Mula lah tarik tali ...
Andaikata satu masa tuh terdetik ...
Hah tak nak bercinta nak terus kawin
Itu lagi baik
Lagipun kita kan tidak digalakkan berc0uple2 sebelum kawin neyh
^_^
( hehe mcm aku jee tuh )
**********************
Cuma j0d0h tue awal & lambat je
^_^
Tak perlu tertekan laa
Kalu 0rg lain dah kawen dan berkeluarga
Rezeki masing2 kan
^_^
Kesian ANGELINE TAN
Peminat dia tanya mcm tue tadi
Naseb dia c00ol dan lawak !!!
Tak derlaa sl0t tuh tegang =P
Ye ker?? hahaha =P

0 Merepek: