Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

06 April 2011

ll Miss Erica Lorraine Geseh ll


Assalamualaikum Semua !!!
Salam Sejahtera Semua !!!




Y.E.S entry kali ney khas buat Erica Lorraine Geseh ...
Neyh laa kawan Miss Meen masa di MSU dulu ...
Hendak dijadikan cerita dia seorang member yang penyabar org nye ..
S0 ..dia tahu Miss Meen ney peminat drama Asmara 2 kat TV3 ..

Hendak dijadikan cerita lagi ...
Miss Meen minat dengan 0st Asmara 2 neyh ...
Tapi Miss Meen tak pasti tajuk lagu apa dan band mana ...
Upss tak pasti ke tak tahu Miss Meen? ^_^ hihihi ...

Tup tip t0p ..Masa lagu tue keluar ...
Member Miss Meen mesej ..--mel0di LOVELESS by YAMAPI (Act0r Japan)
ELG ---> "Sulu ... tue lagu Muzzy..Hingga Akhir Nafasku.."
MM ---> "0wh.. yeker Sulu? wahh tau tau jee kita tengah pikir ...hihih..Thanks Sulu"
Lebih kurang macam ney laa mesej kami ^_^

Then Miss Meen nak ucapkan TERIMA KASIH BYK2 kat Sulu ... ^_^
Miss Meen baru tahu rupanya Band Muzzy neyh
Abg N0h -Hujan punya Band ... ^_~
Adakah Miss Meen ketinggalan? Haruslaahhh .... ^_*

s0 liriknya pun memikat jiwa Miss Meen jugak .. Thanks again Dear !!!

Lirik Lagu Hingga Akhir Nafasku – Muzzy

Berikanlah aku
Sesuatu yang meyakinkan
Sesuatu yang takkan hilang
Yang terbaik untuk diriku
Tuk hidupku

Hulurkan tangan mu
Berikan ku keyakinan
Hingga akhir nafasku
Bila sampainya waktu
Terindah

Chorus:

Hingga akhir nanti
Ku hargai semua ini
Yang terindah
Yang tercipta
Dalam hidupku
Kisah hidup ini
Hingga ke akhir nafasku
Kan menjadi sejarah
Dalam hidupku

Takkan kau fahami
Apa yang tersirat di hati
Masa pantas berlalu pergi
Kenangan kan tetap di hati
Di hargai

Suatu hari nanti
Detik waktu kan terhenti
Hingga akhir nafasku
Bila sampai nya waktu terindah

Ulang chorus

Lagu & Lirik : muZzy & Ranizah

0wh Miss Meen amat suka mendengar lagu neyh ^_^ wink !!!


*Hormatilah si dia.. Hormat itu mendengar jika diperlukan telinga, menolong jika si dia memerlukan bantuan, menerima si dia seadanya dan jangan sesekali menghina kelemahannya*

0 Merepek: