Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

28 April 2011

ll Nak Tahu Tak ll

SATAY !!
Assalamualaikum Semua !!!


Seperti biasa perut berkeroncong
Kruk kruk kruk
S0 pagi2 perut Miss Meen pun dah berlagu manja
Ala-ala Lagu Spider-Sumpah Aku Tak Buat Lagi
Hahahaa


Malam tadi Miss Meen makan Satay dan Otak-Otak 
Hihihi Satay lagi? Haruslah FEVERET !!!
Sebab malam tadi ada Pasar Malam
Jadinya tak makan nasi laa sangat


Miss Meen nak bercerita satu benda kat kamo kamo semua la
Pasal makan FREE a.k.a makan SPONSOR a.k.a org BELANJA
Bila kita dapat makan FREE kita pasti ambil makanan dgn banyak
Agaknya la kan ^_^
Tue pemerhatian Miss Meen je


Tapi bagus juga laa
Sebab tak dalaa pembaziran berlaku kot
Sebab mereka tentu mengambil apa yang mereka nak makan k0t
Biarlah kan tak usahlah mengomen sana sini
Dia ambil banyak dari seperti biasa dia makan..


Uh !! Miss Meen paling tak suka bila orang berkira bab makan
Sebab bagi itu akan jadi darah daging k0t
Jadinya makanlah berpada-pada
Takut nantinya orang mengata
Masalahnya org yang SPONSOR tak mengomen sangat pun
Hish !! Manusia..manusia..


Miss Meen pesan mulai dari sekarang
Makan apa yang kita nak makan
Ambil apa yang kita mampu makan
BUkan ambil banyak lepas tue
Tak habis buang...
Ishhh !!! Membazir betul!!
Amalan apa tue??? Amalan Syaitan !!! Hihihi =P


Ikut macam Miss Meen
Makan sampai licin ^_^
Kami SEKELUARGA mmg macam ney
Siapa tengok mesti kagum
M0h ler jemput kami datang ke rumah
Hihihi.. tak malu?? hihi


Lagu Semasa - Ku Mohon -Sheila Majid






*Makan mengikut keperluan bukan mengikut hawa dan nafsu semata-mata..Berhenti makan sebelum kenyang..*

0 Merepek: