Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

12 January 2011

:: SIndiket Wak Lu ::


Hah !!! Hari neyh tgk Eksklusif 1 kat TV1
^_^
Mulut aku membebel sampaikan bising satu rumah
Hahaha naseb ada dua TV kat rumah neyh
Kalu tak ber'sum0' ah aku hahaha

Perihal intipati yang aku tgk kat TV1 tadi
Pasal sindiket penipuan cyber
Ynag melibatkan Jabatan Kastam Malaysia ney haa
Sungguh berani manusia kat dunia neyh eh !!
* Pengarah Kastam kata kami tidak menggunakan perkhidmatan telef0n dan akaun bank-in kepada pelanggan. Perkhidmatan itu tidak ada dalam peraturan kami*
Hah !!! Hamek k0 !!! Terkedu ahh sapa yg kena tipu

Perkenalan atau pun invest0r dlm visual pun amat berbahaya
Perkenalan internet neyh bukan leyh percaya 100% pun
Tapi tgk tadi VT dlm TV1 tuh pun aku geram je !!!
Sapa ahh nama penyanggak tuh
Zalina
Hasliza
Suraya
Shar0n
James B0ned
Terry Mitchle
Miss Y0ung ---> Muda lah sgt !!!

B0ley lak mereka2 makhluk Tuhan neyh mempermainkan makhluk Tuhan yang lain jugak
Hantar barang then suh kita bayar bagi pihak??
Giler apa??? Sendiri nak gatal p0s sindiri bayar ahh !!!
Lantak k0 lah barang k0 kena tahan
Lagi satu mana ada 0rg yg bijak g hantar duit 1 billi0n melalui p0s ke apa ahh
Hantar cek ahh kalu nak melab0r dalam Malaysia
Tak pun 'tandas Malaysia' tue berlamabak
Nak dtg ah !!!

Tensi0n lak aku dgr VT tadi ...
Tapi mangsa2 tuh semuanya agaknya memang dah ke pukau k0t
Sebab ikut jee apa yg mereka kata
Kesian memang kesian tapi apa mau buatkan dah naseb 0rg yg terpilih
www.tagged.com
www.myspace.com
www.facebook.com
Dan banyak lagi ahh
Website neyh amatlah merbahaya
Terutama sekali www.tagged.com
Ishhh jgnlaah layan 0rg2 sewel dlm tuh
Banyak 0rg sewel dalam tuh

Sindiket yg terlibat
Adalah 0rg Nigeria dan seangkatan dgn nya
Kang aku kutuk kang marah
Ishhhh !!!! Geram betul !!!

Pendek kata jagalah diri masing yer
Jangan mudah percaya dengan dunia maya dan alam nyata neyh
Hidup neyh adalah pinjaman
Kena ingat tuh kang kena bayar balik pinjaman
Hang dah tak layak d0k dalam dunia kang
^_^

0 Merepek: