Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

29 January 2011

:: Seharian Ke Separaharian ::

Hari neyh sampai rumah dalam anggaran jam 830 malam
Kata pergi Invitati0n Weeding
Takkan laa baliknyaa sampai mcm neyh
Hehehe ^_^
Bermula lah al-kisahnya !!
****************************
~Dalam kereta nak bert0lak~
Kami sekeluarga neyh jenis yang
Kalu dah alang-alang tuh terus jalankan
^_^
Selepas selesai ke rumah kenduri kawen tuh
Kami pun merempuh masuk ke Umbai, Melaka
Tapi malam jee dia baru start keje
Alih2 kami beralih arah ke Pulau Besar, Melaka
Tue saja yang memulakan 0perasi terdekat
^_^
**************************************
Mulanya nak makan di sini
Tapi disebabkan terlalu ramai yang 0rder
Batalkan aja niat kami
Ramai ker???
Hahhaa entah laa!!!
Sebab view katsini lawa
Walaupun duduk di tepi pantai yang ada sampah
Hahhaa
Tgk views yg jauh2 sude
=P
*********************************
Alih2 makan di sini
Sbb ada s0rang budak neyh dah takel Ayah aku
S0 Ayah pun merempuh masuk makan kedai dia
Jadinya kami pun memesan menu makanan
^_^
0keylaaa
*******************************
Mama taukeh memilih menu dan makanan
^_^
Kami membedal dengan tahap dewa nya
Hahhaa
^_^
Endingnyaa Mama jugak yang finished up sume makanan neyh
Sebab Mama tak suka membazir
Sayang Mama !!!
Thanks f0r that less0ns ...
***************************************
Terima Kaseh
Mama & Ayah
Kerana bawak kami
Huhu...
Walau siapa pun mereka
Mereka tetap
Ayah & Mama aku
^_^
*********************************
Ngantuk !!!!
J0m td0 !!!
nanti jam 3 pagi adek aku nak balik
Mama Ayah nak g jemput kat TERMINAL ONE
^_^
Sian mereka rehat tak cukup lagi neyh
*********************

Kredit :: Cik Aminatulhuda bila mahu 'bulit building' neyh ::

0 Merepek: