Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

08 January 2011

:: Bagus kah ::


Semua nak perbaiki
Tandas lah
Perhentian Bas lah
Perhentian Teksi lah
Stadium lah
Jalan Raya lah
Sekolah lah
Bilik lah
Rumah lah
Erm tapi pernahkah kita terpikir nak jagai dan pertahankan semua bangunan tuh !!
Hihihi...
Dah guna t0ilet pun tak nak basuh balik
Berak sesepah
Kencing berbau !!!
Pastuh salahkan Management tak pandai nak uruskan
Hahhaaa...
Kelakar betul sapa yang marah 2 !!
Hell0 brader...
Kal0 dah ada 0rg basuh berak kencing k0 pun bising
Apa dah !!!
Sesikit nak merep0t
------------------------------------
Bagi aku ah
Kebersihan t0ilet kah
Bangunan kah
Semuanya tanggungjawab bersama
^_^
Yang penting pas neyh k0rang dah guna t0ilet tuh
Pepandai ahhh menyiram sendiri
Kalau ada pasir yg k0rang bawak masuk tuh
Pepandai ahh siram sikit
Kunun nak bersih tapi sendiri punya k**or xtau
Asyik salahkan 0rg je !!!!
Hahhaa..pysc0 !!
------------------------------------------
Kesian ahh sikit kat makcik2
Yang t0l0ng bersih t0ilet tuh
Ishh...makin manusia besar makin s0mb0ngkan mereka
Macam neyh aku nak buat sp0t-check kat rumah depa
Tah2 t0ilet rumah depa lagi laahh meriah dek warna kuning hijau eh
Hahhaaa....
Jgn harap muka jaa lawa hensem
Tapi t0ilet rumah depa hampeh
Hehheee.... xm0 aku !!!
L0w m0rality !!!
Hahhaa... jahatnyaa mulut aku..
^_^

0 Merepek: