Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

11 January 2011

:: Laluna 11111 ::

Macam2 baca entry bl0gger yg lain
Ser0n0k dan rasa bersemangat
^_^
Tapi ada satu entry bila baca macam tak ser0n0k dan geram
Title dia :: Laki 0rg ::
Haaaa... neyh yg aku bg ahh yg betul punyer lupa ah
Pengajaran yang aku dapat kat situ
Laki 0rg neyh amat lah merbahaya
Lagi2 dia dah ada anak
Kalu xda anak lagi tuh tak per gak
Nampak sikit mcm bujang kalu dah ada anak
Hehhee nampaknaa macam
BUY 1 FREE 2
^_^ Pakej lengkap

***********************************
Pesanan lelaki yang single dan belum berkahwin tue
Hati-hatilah yer jaga pasangan masing2
Jgn biarkan mereka pergi jauh dari anda
Cepat bertindak ..kalu tak nnt dikebas org...
Nak kumpul duit tinggi melangit pun tak guna
Kalu dia dah pergi jauh kat 0rg lain
Yang penting kena nampak yakin dlm kemudi alam kehidupan
^_^
**********************************************
Bagi perempuan pula
Sentiasalah berada di sisi di saat memerlukan yer
Bukan mudah nak tetapkan hati untuk sese0rg
Sebab kita hidup di alam neyh bukan sens0rang
Tapi dgn ramai 0rg
^_^
Yakinkan diri yakinkan hati
Kalu pasangan tuh dah tak betul
Sah sah wajib lah kita kena larik
Pendek kata jgn membinasakan diri
Sesungguhnya 0rg yg membinasakan diri tuh lebih zalim !!
^_^

3 Merepek:

Zura said...

percaya mempercayai itu penting...selain sifat setia...

AkUr0 Chan ^^, said...

btul tuh kak~
sgt2 bersetuju..
apa2p0n mmg kita kna berhati2..
jgn mudah tertipu..

Miss Meen said...

Yup !!! Betul tuhh yg penting jiwa kena ketat haha kena kuat ^_^