Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

30 January 2011

:: Agak Menjenggalkan ::

Tgk berita tadi ...
Erm ramai budak remaja kena tahan dengan kelab malam
Hmm ... tak ser0n0k pulaa
Dalam banyak2 hiburan
Tempat neyh jadi tumpuan
Memang laa ada yang kata
Kalu masuk tak semestinya minum
Kalu masuk tak semestinya buat maksiat
Erm mmg nak tukar mentaliti
Tapi kena tgk jugak laaa gaya pengurusan pihak kelab tue
Kadang2 di0rg neyh ada jee yang buat perkara disebalik tabir
*******************************
Jadinya
Carilah hiburan yang berpada-pada
BUkan hiburan yang mengikut semasa
Kadang2 makan diri
^_^
Yang penting jaga diri laa
Mesti ada 0rg kata
Kalu tak masuk kelab neyh '0rg kampung' ahh
Hihihi
Jgn pernah tercabar dengan org yang dangkal akal pemikirannya
**************************
Let it be ...
Masing2 ada hati dan akal
Jadinya jagalah diri yaa
^_^

4 Merepek:

IEYNA said...

hah akak pn ader tgk brite tu...aduhhhh budak2 zaman skrg...mcm2 hal...

Miss Meen said...

hihihi tue laa pasal ingat ser0n0klaa jee hehhe

Lovely Bella said...

huhuhu... aku duk bandar pun tak masuk kelab2 ni.. ades!

Miss Meen said...

hah...bgs pun Lovely Bella ^_^