Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

08 January 2011

:: Bila Si Dia Berkata-Kata ::

Semenjak umur makin meningkat neyh
Aku ada satu tabiat yang amat malas
Iaitu reply telef0n Mr.S
Reply SMS Mr.S
Jarang-jarang sangat aku buat
Huhuu ...mungkin
Keadaan telef0n aku yg tak berapa baik
Dan terus meransang sikap malas ku !!!
Hahaaa ...
SE K750i
Hampir 6 tahun aku pakai HP neyh
Semua butt0n HP neyh dah tertanggal
Tangan pun amat sakit bila menaip
Yelaa jariku bukan jejari runcing pun
Hahaaa ....
(Ish m00od sedey neyh pun gelak)
Bila Mr.S tegur ...
Hati neyh tersentap sikit !!
Alamak BIG BOSS dah marah
Aku kalu dah terkecik hati mmg xmau jawab tep0n
Sebab aku akan menangis !!!
Hahaah...
Sebab aku budak ce'ngeng
Dah tentu tuh salah aku kan kan ^_^
Mr.S maaf yer
Huhuuu ....
Tabiat neyh makin teruk

Berharap hari es0k akan lebey baik
MAAFKAN SAYA MR.S !!!!
t_t

2 Merepek:

AkUr0 Chan ^^, said...

hahaha..sma la kita tebiat nih..
bila jmpa okey~
tp bab tep0n n msg tuh..
adei,berat sket..hahaha

Miss Meen said...

Hhahaa eikk sama ehh
Betul2 kal0 jumpee nak bercakap mcm2
Bilaaa tang tuh berat gak hehhe malas tuh hehe =P