Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

05 October 2010

:: PMR 2010 ::

PMR
Hari ini laa ^_^
Sem0ga semua pelajar dapat menjawab dengan tenang dan senang
Apa yang penting dapat jawab dan tidak tinggalkan k0s0ng
Dapat A ke tak
Belakang kira..
Sem0ga apa yang dibaca keluar dalam PMR ya
Apalah agak agaknya budak kelas aku jawab
Tadi ternampak MIA dan ADRH
Mereka sibuk menyemak jawapan bersama
Nak tegur nak ke kelas pula
Apa apa pun d0akan mereka dapat menjawab
Mereka itulah pasangan yang ada harapan untuk lulus dengan baik
Walaupun tak cemerlang takper
Asalkan semua lulus..
Itulah missi0n yang selalu aku bebel kat mereka
^_^
----------------------------------------------
Dan hari ini jugaklah
Aku mendapat Kelas Relief yang 2 masa
Kelas yang sama
Alhamdulillah PUZZLE aku tuh mereka buat dalam keadaan yang tenang
Terima Kasih yaa..
Kamu tak bg masalah pada saya
^_^
Letih juga..sebab
Hari ini macam ada 6 masa waktu mengajar
Es0k pun 6 masa juga
Berderet deret 3 masa-3 masa
^_^
Berharap juga es0k pelajar tak meragam

Kredit :: Mr.S rendu kam0 lah!!! T_T ::

0 Merepek: