Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

26 October 2010

:: Apa Perasaan Kamu..Kalu... ::

Ting !!! thema lagu YAmashita T0m0hisa
L0veless berbunyi..
Dapat 1 mesej dr kawan aku !!
Baru jee kuar tadi petang bersama...
Dub !!!..
Mesej dia berbunyi...
"Mmg bet0l jangkaan saya Mien..ada parents bertanya pasal saya pada ayah saya"
Aku baca mesej neyh dgn tersenyum!!
Dia marah aku sbb aku bg cadangan kenal2 lah dgn mamat tuh dulu...
Dia kata dia serius dgn PAKWE yang sekarang neyh...
Walaupun kerap bergaduh tapi perasaan tuh ada kuat dgn PAKWE dia tuh..
Katanya lah.. ^_^
Aku pun kata lah..apalagi terus terang lah dgn Mak Ayah kata dah ada yang TERISTIMEWA
Dia kata takut nak bagitau takut akan akibatnya
Aku kata nanti tak bagitau Ayah k0 buat planning sendiri padan muka..mer0yan nnt ^_^
-------------------------------------------------
Kami baru je berjumpa membincangkan hal ini
Tak sangka cepat pula perkara ini berlaku
Kun Fa Ya Kun...
Jadilah Ia Maka Jadilah Ia...
^_^

Dia selalu mengadu Mak Ayah dia tak pernah tanya dia dah ada b0y ke belum..
Sekarang Tuhan tuh dah bagi dah kan...kena terima lah...sekarang Mak Ayah dia dah ambil tahu dah...
Kepada kawan aku... ^_^ hadapi dgn tenang ya sayang..
Xm0 pikir sangat...
Biar ia berlalu dgn masa...
^_^ 0key...
Kena ingat satu benda..
Tak semestinya kalu kita bercinta dgn 0rg tuh kita MESTI kawen dgn dia BETUL tak?
Yang penting buat KEPUTUSAN mesti tepat yaa..
Jgn teragak2 ^_^
AKU S0K0NG KEPUTUSAN K0 SAYANG !!!!!

m0od lagu :: HERO by ARASHI (Ninomiya KAzunari)

0 Merepek: