Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

17 October 2010

:: Macam SIAL ::

Entry kali neyh
Mmg agak sakit hati + Bengang !!!
Sbb KAD KREDIT BODOH !!!
UIshhhhh...
Buat lalat kat rumah je !!!
Lagi satu aku nak pesan lah...
Kalu kerja neyh menyusah kan k0rang tak payah laa amek keje neyh
Aku neyh PENGANGGUR
Dan layan k0rang pun sbb pikir
Hah...nak baik kan skill menyambut telef0n !!!!
Dgr 0rang punya OFFER !!!
Bukan nak amek k0rang punyaa OFFERRR !!!
Aisshhhh
AKu lagi ser0n0k nak kerja kat sekt0r perbankan makin MENYAMPAH + MELUAT !!!!
Penting sangat ker POINT BODOH tue!!!!
Ikut naseb laaa...
K0 dapat ke tak....
Issshhhhhh geram nya!!!!!!!
Rasa nak pecah2 kan semua bank dalam dunia neyhh
Terutama sekali tuh hah bank MELAYU tuh
Memalukan !!!!
Orang MELAYU k0rang BODOH2 kan
Orang LAIN k0rang TUNDUK !!!!! Takut!!!! Tak dapat DUIT !!!!
Eissshhhhh entry kali neyh mmg SIAL !!!!!!!!

2 Merepek:

Anonymous said...

amboi...kasarnye bahasa??ape dh jdk...sape yg berani nk buat gf aku nie marah??

~cik shanashaida~ said...

uikkk...mrh bebebor nmpak..
sbr ye cik kak..
biase la sume tu..