Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

12 October 2010

:: Macam 'LAWA' Je ::

Hissshhh..
Syy00hhhh...
Isshhhhh...
Errrrrr...
Ciiittttt...
Neerrrr....
Huhhhhhhhh....
Puuuiittttt....


Asyik mengata org je
Dia macam laa LAWA sangat!!!
Kata org GEMOK laa
TEMBAM laa
LEBAR laa
LEMAK laa
BUSUK laa
Hey ada jugak manusia mcm ney yer
Ser0n0k mengata orang
H0bi agaknya
MENTAL !!!!
Hall00
Tak Hingat kat KUBUR ker...
Sempit Kubur hang manusia baru tahu..
Takper takper
Kita yang mendengar neyh kena sabar
Kang kalu tak sabar
Ada je mulut kena t0reh kang
Macamlaaa SEMPURNA sangat
D0k nak mengata orang sana sini
Hey mereka tuh buat apa dengan k0..
Cakap dengan k0 pun tak pernah..
Nak mengata dia pulak..

Kredit :: Mr.S kata jangan layan org MENTAL mcm neyh...hahhaha ::

0 Merepek: