Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

08 October 2010

:: Y0u & Me ::



M00d malam neyh
Sedang mendengar lagu
YOU & ME
dari
BUNKFACE
Dan amat c00ol malam neyh
Sambil rendu-renduan dgn Mr.S
Hahahahha ^_^
Sudah setel kan paper exam
Gilew awal aku hantar ph0t0stat
hahaha.. ^_^
Paper tuh 25hb
Tapi aku hantar sekarang...
Lalalaa....
Semuanya terkejut
Apa yang penting aku banyak benda lain nak buat
Lagi2 budak2 PMR neyh haaa
Hah ada s0rang pelajar neyh hutang RM 100.00
Aku akan kejar dia
Lepas PMR..
Uikss datang ker nnt dia?? hahhaha =P
Takper..dia kan main FUTSAL...
Sure datang k0t nanti..
Hahhaaa...dan aku pakse dia datang amek PMR
Walaupun dia dah kena buang sek0lah
Atas masalah kedatangan !!
Nak kata masalah disiplin dia mer0k0k je !!
Huh biasalaa budak2 lelaki kan..
Dah jadi Sarapan di0rg dah...
Chaiiy00ook!!!! Jaga jaga lah yer NMNA
Saya tekad neyh
hahaha ^_^

Kredit :: Mr.S kata napa tak angkat tepun?? ^_^ teka apa jawab?? ::

0 Merepek: