Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

13 October 2010

:: 0hhhh... ::

Jelik...
Macamlahh aku beli MCD tuh pakai duit dia..
Hahhaa...
Neyh gara gara seger0mb0lan student..
Tgk aku semacam..
Adakah sbb makanan yang aku bawak??
Hahahha..
Memang pun..
Mesti dalam pikiran di0rg..macam neyh
"Mak aiii banyaknya makan manusia neyh"
"Huissshh mcm dah setahun tak makan"
"Huhaiiii makan tak beragak"
"Alamak amek p0rt sini kacau je aku nak WIFI"
hahahaaa...mcm neyh k0t mereka pikir
Apa yg penting aku tak guna 0ngk0s kamu
Lallaaa..lagi pun dah 4 bulan tak makan fastf00d
Llalalaaa... ^-^ suka hati laaa...

Kredit :: Mr.S maj0k ::

0 Merepek: