Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

04 October 2010

:: M0od ARASHI ::




Gara-gara berita yang memeranjatkan
Uppss..memeranjatkan ker??
BUkan dah agak ker?
^_^
Hidup ini penuh percatuan kan kan
Hari ini baik
Hari es0k berduga
Hari akan datang belum pasti
M0od ARASHI
Aku pun menyinggah....
Ini kerana lagu2 mereka amat berSEMANGAT
Jadi jiwa pun kena semangat
^_^
Siapa lagi nak hiburkan kita
Kalu bukan diri sendiri kan kan kan
J0m j0in aku dgr lagu ARASHI
TROUBLEMAKER
Penuh makna tuh
Mcm kenalaa pulak dgn situasi aku sekarang neyh..
^_^
Es0k mahu makan STIMB0T kat GIANT,NILAI
Bersama BARATHY
Hahaha... ^_^
Budak neyh mintak aku belanja
Walhal aku kan xda kerja tetap lagi
INCOME TAX pun tak da akaun lagik
hahahhaa
Melampau!!! Tue lah ayat dia dlm SMS kami hahha

Kredit :: Mr.S membizikan diri ^_^ ::

0 Merepek: