Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

10 October 2010

:: Pernah AKu Kata ::

yell0
Dalam cerita neyh Yamapi yang belak0n..
Yamashita Tam0
Kacak uh !!!
Muka ala-ala KIM HYUN JOONG
Buzzer Beat
Ahad
Jam 300-400 ptg

Mengisahkan tentang basket ball
Besh !!!
Tak sabar nak men0nt0n lagi...
---------------------------------------------
KPLI-SR
Dah keluar hari ney
10.10.10
Harus beli Pin-pasw0rd RM 6.00
Di BSN..
Berfikir-fikir mahu pergi Selasa ka Khamis...
Berd0a d0a m0ga dapat untuk temuduga pulak...
Aminn...
(Upsss namaku ^_^ )
----------------------------------------------
Huh...
Mr.S meraj0k gara-gara aku lewat angkat tepun
Huhuhu...
Dia bising hujung minggu je aku kurang ambil perhatian kat dia..
(Curiga aku ada yang lain...masalahnya ada ker?? hihihi )
Aku kurang perhatian sbb men0nt0n cerita Japan & K0rea di hujung minggu
Mr.S cukup tak suka sangat aku tgk TV..
Tapi apa mahu buat itu dah kegemaranku =P
Maaf yer sayang....
Sekarang line tak 0k dah...
Tak dapat mesej lagi dah...
Plus Mr.S meraj0k..
^_^ Lelaki pun pandai maj0k eaa..
Ingat pandai mengamuk jee...
Hihiiiii...
SMILE MR.S !!!!!!!
^_^


Kredit :: Saya akan kurangkan men0nt0n m0vie Japan & K0rea ya Mr.S ::

0 Merepek: