Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

13 October 2010

:: Sedeynya Hari Ini ::

Mr.S mesej tadi malam
Huhu..
Bagi dia mesej ini happy..
Bagi aku kurang sikit k0t..
Dia kata balik 5 N0vember 2010 nie..
Tapi 17 N0vember 2010 kena pergi Lumut,Perak pula
Ada kursus katanya..
Dalam 9 Bulan..w0w.
Macam perempuan mengandung...hahhaa..
Upss adakah????
Issshyhhh tak baik curiga dgn pasangan ^-^
Huhuu..baru ingat mahu jumpa mahu cerita macam2..
Tak dapat pulak..
Sabar jelaa...yaa..
-----------------------------------------------------
Hari ini penghantaran buku teks bagi pelajar F3
Aku menguruskan kelas aku..
Makin terharu apabila ada pelajar di kelas aku menjemput aku..
"Cikgu j0mlaa pulangkan buku teks.."
"Eh saya ada 3 kelas pagi neyh jam 10 nnt saya datang"
"Oh..ya..kami saja jer..mahu bagitau takut cikgu lupa"
"Oh...patutlaa..terima kasih yer"

Sbb aku pernah pesan pada mereka
Saya neyh kadang2 cepat lupa
Nanti t0l0ng ingatkan yer..
^-^ Tak sangka pelajar tue ingat pesan aku !!! =P
Terima Kasih ya Sayang
Kamu neyh nakal tapi manja..
Pendek kata kalu cakap dgn baik kamu neyh mendengarlah
Selalu nak perhatian dr cikgu..
Sedangkan Cikgu kena jaga 100 org pelajar.. ^-^
--------------------------------------------------
Hari ini pelajar NMNA tak datang
Ishhhh hutang RM 100.00 dan buku teks budak neyh
Macamana laa nak cakap neyh
Teng0k muka mmg xda masalah..
Ishhh kamu semua neyhh
Betul2 menguji hati saya betul...
-----------------------------------------------
Hari neyh jugak
Barathy ajak g makan SUSHI KIN kat GIANT NILAI
Tapi aku dah makan MC D..
S0 kenyanglaa perut aku...
Mana naknya sumbatkan sushi lagi..
Dia kata ada pr0m0ti0n RM 2 bagi semua pinggan..
Sapa tak serbu weii harga murah tuh..
Tapi perut aku dah mual lah..
S0wi yer
Napa tak cakap awal...kalau cakap aku tak g MC D weiii
-----------------------------------------------
M00d lagu :: Yang Terindah :: Dak Mie::

0 Merepek: