Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

07 October 2010

:: Kasihan Mr.S ::

ting t0ng lagu berbunyi bunyi
^_^
Aku neyh kalu tepun bunyi punyalaa lembab maun angkat
Kalu bunyi tepun yg tak dikenali
Cepat je angkat
Hahhaa..sbb nak tunggu pangilan interview ler
--------------------------------------------------
Kalu tin t0ng Mr.S
Aku mesti angkat lambat
Sian dia...
Jahat kan aku !!! ^_^
Dah laa line kat sempadan Batu Putih tuh mi0ng !!!
Putus putus je nak dgr s0re sayang aku tuh
Hahahhaa... ^_^ p0y0!!
Tapi dia sabar je dengan aku
ALHAMDULILLAH
tQ sayang!!!!
^_^
Bukan apa..
Aku neyh jenis yang tak gemar nak bercakap dalam tepun lelama
Panas telinga aku weiii
(ker tak reti cakap dlm tepun hahahha )
Kalu hal hal urgent..penting..mintak t0l0ng..takper
Kalu b0rak2 k0s0ng...
Tak m0 laa sayang...
Siannya KAMU !!!
Tapi saya sayang KAMU !!! =P
Sbb KAMU byk kali sabar dengan saya...
--------------------------------------------------
APa apa pun hati hati ya kat sana
Huhuhu...
Duk sens0rang bek bek
Nanti ada 'am0i' tegur..
HIhiii..kang demam seminggu kang
M0ga2 KAMU bek bek saja yer..
-------------------------------
Can't wait
5 NOV 2010
Mr.S maun IPHONE satu !!!!!!
Hahahha =P
(kedekut giler nak guna duit sendiri)
Sian Mr.S kan kan
^_^

Kredit :: MAkin REndu la pulak T_T ::

0 Merepek: