Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

28 November 2010

:: Majlis Di Petang Ahad ::

Erm hari neyh rumah makcik sedara
Ada majlis aqiqah dan berkhatan
Adek sepupu aku yang Darjah 3
Akan berkhatan
Alhamdulillah
Majlis berjalan dengan lancar
Penat tapi berbal0i la
^_^
Semuanya makcik2 aku yang masak
Antara menunya ---->
* Nasi Beriani/Nasi Putih
*Ayam s0s
*Ikan Keli berlada
*Rendang ayam kacang
*Kari kambing
*Kuah arca dal

Makcik2 aku neyh mmg pakar memasak
Mengemas dan mengatur cara
^_^
Aku t0l0ng sikit2 laa
Bagi sm00th kan keadaan je
Sebab aku neyh tak reti nak interrupt sangat
Dalam majlis
Teruk kan??!!
Hihii ^_^

Masa tulis bl0g neyh
Aku dengar lagu
Haru by SHINee

Kredit :: Mr.S mesej tanya buat apa? ::

0 Merepek: