Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

03 November 2010

:: Pewiitttt ::

HAPPY DIWALI diucapkan pada semua !!
Tak kira lah sapa kan kan
Dah kata 1 MALAYSIA..jadinya semua lah kan hahahha =P

Hari neyh kami SMKM cuti dr Rabu-Ahad neyh
Isnin,8N0v barulah sek0lah semula...
8N0v 2010, neyh adalah semakan bagi KPLI-SR 2011 uijan bertulis...

Menanti dgn penuh debaran ^_^
Berharap sgt dapat lagi test..
Insyallah ^_^

Pagi neyh seawal jam 615 pagi kami pergi makan sarapan di Salak Tinggi, Selang0r...
Hahaha...saja ikut Pn.Harina Husin...Dia dah mengajak apa salahnya j0in kan ^_^
Apa pun nasi lemak di situ mmg sedap...jarang nak jumpa sambal ikan bilis yang pekat dan menarik...
Selalu jumpa yang cair2 je...hihihi ^_^
Apa pun bg 10 0f 10 hahhaha....
N0t bad laaa asalkan perut kenyang..
Terima Kasih juga kepada Abg B0nzer kerana membelanja kami hahha ^_^
Abg B0nzer adalah gelaran bg suami Kak Hazrina Husin neyh....
Muka garang tapi hati baik hihihikkk.... =P

S0 dalam jam 10 pagi kami akan berangkat pulang ke Kuala PIlah....
Sebelum tuh nak 0ff t0 Jusc0 Seremban luk...
Nak beli album gambar laahh..
Kalu sempat nak survey baju gak...
H0pe Mr.S dapat cuti erkkk...
Nak r0und MELAKA...carik baju uhhh T_T
Sp0ns0r leyh hahahha =P

0 Merepek: