Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

26 November 2010

:: Burung Hantu ::

Wah aku memang teruk ah
Nak dikatakan hampir stiap malam
Aku tid0 lewat !!!
Masuk neyh dah seminggu aku td0 jam 4 pagi
Bangun masih lagi jam 815 pagi
Cuma semalam terlajak sampai jam1030 pagi
Adui yaaa !!!!!
Neyh gara gara tgk m0vie
Drama k0rea laa ^_^
Jalan cerita mereka menarik
Lucu dan seronok !!
Tuh yang ayah aku gelar aku
"BURUNG HANTU"
Malam tid0 lewat pastue gelak2 depan PC
Hahhaha.. ^_^
Hurm apa nak jadi neyh
BIla laa nak matang neyh
Rakan-rakan semua dah matang
Dah melangkah ke alam lagi satu
Aku???
Masih takut ker??
Atau xm0 pegang TANGGUNGJAWAB lagi??
Huhu
I GUESS BOTH
T_T
Macamna lah MALAYSIA NAK MAJU
Hihihi ^_^
Ad0iii
Ya Tuhan lindungilah hamba-Mu ini
Seimbangkan lah diriku
^_^
Aminnnn..

Kredit :: Kesian Mr.S penat dia... ::

0 Merepek: