Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

16 November 2010

:: Manusia Takde Pegangan ::

Ada tgk p0st kat FB
Uish...perempuan kena ragut dalam lif
B0d0h ahh peragut kan ada CCTV dalam lif tuh
Yang paling tak tahan dia sanggup pukul memukul tuh
Macam budak DADAH je !!!
Sanggup buat apa saja asalkan dapat DUIT
Aduiii tgk VT dlm FB tuh buat aku seram nak naik lif sens0rang
Aku sanggup lif tuh runtuh lagi k0t
Dari kena ragut dalam lif tuh dan bergelut separuh nak mati !!!
Geramnya tgk manusia akhir zaman neyh
Semakin hilang nilai diri dan adat s0pan dalam diri
Hishhhh LAKNAT betul laa 0rang tuh !!!!
Kang kalu kutuk kang kata sikap perkauman
Tapi itulah kebenaran yang mereka tunjukkan dari kaum mereka apa
Memalukan diri kaum masing2 betul
Sekarang k0rang patut pikir...
Kenapa TUHAN tuh menjadikan seseorang itu CACAT
Cacat penglihatan
Cacat kaki dan tangan
Cacat minda dan akal
Cacat kehidupan
Cacat em0si
Cacat pengalaman
Cacat mangsa
Semua yang berlaku ada sebab !!!!!
Masyaallaah....Astagfirullah...lindungilah aku dan keturunanku dari sebegini...Aminn..

2 Merepek:

~cik shanashaida~ said...

erm Aminnn...
moga sentiasa di lindungi..
^_^

Meen said...

kam0 pun cik shanashaida.. ^_^