Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

06 November 2010

:: Merah Nyer ::

Hari neyh jalan jalan dgn Mr.S
Huhuhu dia bawak kawan dia sekali
Jadinya kuranglah berbual dgn Mr.S
Huhuu..hal hal peribadi takkan nak bg kawannyer dengar
Akhirnya kami berpecah di Mahk0ta Parade,Melaka
Wah..lawa dah tempat tuh
Parking pun makan RM 2.20 sejam (hari minggu)
RM1.60 (hari bekerja)
Berbal0i k0t sbb parking l0t dia lawa giler!!!
Benda baru mmg laa lawa kan =P
--------------------------------------------
Cakap dgn Mr.S mau beli baju merah
Dapat akhirnya tapi bukan seperti yang aku mau
Tapi beli lah jugak..
Lagipun aku jarang ada baju merah Mak Ngah neyh
Hahhaa =P
Beli set dgn tudung lagi..hamek k0!!! Merah nyalaan
Tapi malam dinner tuh nak pakai biasa2 jelah
Sbb majlis neyh bukan majlis SPONSOR pun
Hihihihi =P
Majlis berbay0r... =P
----------------------------------------
Banyak perkara yang dibualkan bersama
Mana tak nya hampir berbulan gak lah tak jumpa
Pertamanya minggu2 lalu aku malas nak keluar ^_^
Keduanya dia kena hantar g kursus
Hah..amek k0!!! Menjanda lah aku kejap hahha
Pas neyh lak 22 N0vember menjanda lah aku lagi
9 Bulan dia g kursus kat Lumut,Perak T_T
Uwaaawaaaaaaaaa......
-----------------------------------
Jalan punya jalan kat Dataran Pahlawan..
Terjumpa baju c0tt0n Merah !!!
Lawa giler!!!!!!!
Tapi harga pun lawa lah RM 250.00
Hahahhaa... adehhh !!!
Masak betul p0ket aku!!!
Haaaa...akhirnya tak beli laa aku tgklaa minggu pas raya haji
Aku g serbu lak kan hahaha =P
---------------------
tQ Mr.S
Kerana hantar dan pulang saya ke rumah
tQ jugak
Kerana belikan k0pi Kluang tuh
Hehhe semerbak satu rumah ^_^
Macam Sayang Giler kat Kam0 ahhh
Hahahhaa
Uiksss selama neyh tak sayang ker?? =P
Gurau jee eh Mr.S

0 Merepek: