Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

01 November 2010

:: Hati Tak Ser0n0k ::

Pada 2 hari yang lepas dapat ph0necall dari Mama..
Mama kata " Ada surat SPA tuk ujian bertulis 13 N0v 2010 ney jawatan N41"
Gurlpppp.. ada separuh hati kata "Alhamdulillah"
Ada separuh hati kata "Hm KPLI pun masa tuh gak testnya...tapi xtau dapat ke tak lagi"
APa yang penting tawakal lah yer...

Kebetulan hari tuh malam 13 N0vember 2010 tuh ada makan malam tahunan SMKM
Kebetulan juga kami adalah
AJK Pendaftaran
AJK Hadiah
AJK Cabutan Bertuah
Semua tuh memerlukan persiapan rapi sebelum majlis
Majlis kali neyh dibuat di Nilai Spring,Nilai..
Tahlaa aku pun tak tau mana tempat ehhh...

Mama & AYah lak g jemput Afir kat UITM Perak...
Huhuhu.... T_T nak ikut !!!!

Banyak perkara mendatang secara serentak
Al maklumlah tak pernah wat keje serentak
Tau nak sedap je kan hehhee
Apa apa pun berd0a tiada perkara yang tak diingini berlaku yaa
Aminnn......

0 Merepek: