Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

09 November 2010

:: G0men Ne ::

Hari neyh terasa
Nak menangis T_T
Sedeynya!!!
Tetibe je rasa sebak dan sayu je
Dalam hati neyh
Ya Tuhan bantulah hamba-Mu ini...
T_T

---------------------------------------
Hari ini aku buat salah
Sian dia..tergantung lagi
Erm..dah setel
Tapi napa org lain tak b0ley nak jaga kebajikan sendiri
Janji tinggal janji je
Kata nak tepun..nak bg c0nfrim
Alih2 kata xdapat carik
Tah letak mana mana
Kalu tak mahu semak kan meja ke kepala ke
Bagilah balik
PULANGKAN KALU TAK NAK!!!
Napa suka buat keja
Kalu rasa tak mampu buat
----------------------------------------
K0 kan lagi bagus
Tue pun nak t0lak kat 0rg
Kalu k0 buat kan senang
0rg dengar cakap k0
0rg tak tgk pun kite
Nak keje ringkas je
Nak mcm senang je
K0 neyh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rasa nak penyepak jee dia tuh
Hahhahaa
Tekad s0k nak suruh je
Nak benci benci lah !!!!!
-----------------------------
Mr.S
Kita sedey
Bila mahu kuar lagi mau cerita mcm2 lagi
T_T

0 Merepek: