Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

29 November 2010

:: Org Besar Org Kechil ::

Memandang manusia sebagai se0rang yang
TIDAK LAYAK
Sedeynya hati neyh bila manusia
Memperlakukan sebegitu
Bukan pun aku minta macam tuh
Dah arahan dan kehendak kan
Buat je lah
Tanya pada orang lain
Tapi orang lain yang jawab
Ya Tuhan !!!
Berikanlah petunjuk
Sedarkanlah umat-Mu

Bila dengar perkataan sebegitu
Sedey ah hati neyh
Kami tau kami hanya menumpang sementara
(Tak pernah lupa tue)
Atas alasan tuh laa
Aku kurang berbicara
Dengan mereka semua
Ada ketika dan hal
Barulah berbicara
Sebab takut diperkatakan orang
(HIPOKRIT tak ?)

Jadi keperluan barang dan penggunaan pun
TERHAD !!!
Pendekkan kata
TIADA HAK ASASI
Kami ingat tue..
Tak pernah lupa...
Cuma bila arahan atas arahan
Terpaksalah kan
^_^

Anggaplah apa yang didengari 2
Sebagai satu gurauan
Yang 'budak baru belajar'
Hehhe
^_^
Biasalah kan mulut pakcik2 kan
Mestilah nak ambil tahu
Pasal anak2 buah nya kan
Set 0ur mind like that !!!
It's d0esn't matter !!!
Fight with 0ur mind !!
Peaces !!!
N0 war !!!

2 Merepek:

IEYNA said...

ORANG BESAR!!!! boleh blah...hehehhe...sabar meen sabar....akak baca pn geram....walaupun akak xtau citer sbnr...tapi dpt menggmbrkan situasi itu.....

Meen said...

Hahhaa =P
Akak tak dengar suara dia lagi tuh
Saya malas nak layan sampai buat tak tau jee apa yg dia tanya
Hahhaa..org lain yang jawab !!