Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

26 November 2010

:: Addicted Again ::

Hurm makin teruk dah sekarang neyh
Oh Tidak !!!
Semakin hari semakin asyik men0nt0n drama K0rea
Huhu dah laa Ahad neyh ada majlis
Apa2 pun aku tak t0l0ng lagi???
Hukhukhuk
T_T
Malam neyh gerak t0l0ng ...

Mr.S amat bizi dengan kursus nya
Hurm agak b0san jugak bila
Tak da 0rg membebel tanya itu ini
Hihihi
^_^
Bila 0rg tanya byk
Kita amarah...
Bila tak tanya sepi lah pulak
Manusia kan
Tak pernah nak rasa selesa apa yang dia ada
Aku lah tuh heheh =P

MR.S SARANGHEY0OO0OO !!!
^_^

0 Merepek: