Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.

30 November 2010

:: Thinking 0f Y0u ::

Yeaayy !!!
Hari neyh jam 4 pagi
Aku dah berjaya men0nt0n drama
Mary Stayed Out All Night
Epis0d 1 - 5
^_^
Masih menunggu untuk epis0d seterusnya
Epis0d 6 - 16
English Subtitle belum update lagi 0leh MEREKA
Perang antara S0uth & North K0rea
Mengganggu sikit perjalanan
Upl0ading drama neyh
S0 sad !! Janganlah berperang
Kita kan negara ASEAN
PLzzzz !!! T_T
Take an easy ^_^
(S0nang j0 cakap..k0 bukan ghas0 pun..hahha =P)
Berharap Epis0d seterusnya akan cepat di'upl0ad'
Sebab jalan ceritanya sudah semakin
Menarik dan tertarik
Daa.. b00ooom !!!
^_^

Kredit :: Mr.S jaga diri kam0 di sana yer...Ganbatte !! ::

29 November 2010

:: Mary Stayed 0ut All Night ::

Tajuk Lain :: Marry Me, Mary! ::
:: Pelak0n nya ::
Moon Geun Young as Wi Mae Ri
Jang Geun Suk as Kang Moo Kyul
Kim Jae Wook as Byun Jung In
Kim Hyo Jin as Seo Joon
Park Joon Gyu as Byun Jung Suk (Jung In's father)
Park Sang Myun as Wi Dae Han (Mae Ri's father)
Lee Ah Hyun as Kam So Young (Moo Kyul's mother)
Shim Yi Young (심이영) as Director Bang
Lee Sun Ho as Lee An
Kim Min Gyu (김민규) as Ri No
Geum Ho Suk (금호석) as Yo Han
Park Chul Hyun (박철현) as Re Oh
Kim Hae Rim (김해림) as Ji Hye
Lee Eun as So Ra
Chae Min Hee (채민희) as Jang PD
Yoon Yoo Sun as writer

:: Org Besar Org Kechil ::

Memandang manusia sebagai se0rang yang
TIDAK LAYAK
Sedeynya hati neyh bila manusia
Memperlakukan sebegitu
Bukan pun aku minta macam tuh
Dah arahan dan kehendak kan
Buat je lah
Tanya pada orang lain
Tapi orang lain yang jawab
Ya Tuhan !!!
Berikanlah petunjuk
Sedarkanlah umat-Mu

Bila dengar perkataan sebegitu
Sedey ah hati neyh
Kami tau kami hanya menumpang sementara
(Tak pernah lupa tue)
Atas alasan tuh laa
Aku kurang berbicara
Dengan mereka semua
Ada ketika dan hal
Barulah berbicara
Sebab takut diperkatakan orang
(HIPOKRIT tak ?)

Jadi keperluan barang dan penggunaan pun
TERHAD !!!
Pendekkan kata
TIADA HAK ASASI
Kami ingat tue..
Tak pernah lupa...
Cuma bila arahan atas arahan
Terpaksalah kan
^_^

Anggaplah apa yang didengari 2
Sebagai satu gurauan
Yang 'budak baru belajar'
Hehhe
^_^
Biasalah kan mulut pakcik2 kan
Mestilah nak ambil tahu
Pasal anak2 buah nya kan
Set 0ur mind like that !!!
It's d0esn't matter !!!
Fight with 0ur mind !!
Peaces !!!
N0 war !!!

28 November 2010

:: Majlis Di Petang Ahad ::

Erm hari neyh rumah makcik sedara
Ada majlis aqiqah dan berkhatan
Adek sepupu aku yang Darjah 3
Akan berkhatan
Alhamdulillah
Majlis berjalan dengan lancar
Penat tapi berbal0i la
^_^
Semuanya makcik2 aku yang masak
Antara menunya ---->
* Nasi Beriani/Nasi Putih
*Ayam s0s
*Ikan Keli berlada
*Rendang ayam kacang
*Kari kambing
*Kuah arca dal

Makcik2 aku neyh mmg pakar memasak
Mengemas dan mengatur cara
^_^
Aku t0l0ng sikit2 laa
Bagi sm00th kan keadaan je
Sebab aku neyh tak reti nak interrupt sangat
Dalam majlis
Teruk kan??!!
Hihii ^_^

Masa tulis bl0g neyh
Aku dengar lagu
Haru by SHINee

Kredit :: Mr.S mesej tanya buat apa? ::

26 November 2010

:: Addicted Again ::

Hurm makin teruk dah sekarang neyh
Oh Tidak !!!
Semakin hari semakin asyik men0nt0n drama K0rea
Huhu dah laa Ahad neyh ada majlis
Apa2 pun aku tak t0l0ng lagi???
Hukhukhuk
T_T
Malam neyh gerak t0l0ng ...

Mr.S amat bizi dengan kursus nya
Hurm agak b0san jugak bila
Tak da 0rg membebel tanya itu ini
Hihihi
^_^
Bila 0rg tanya byk
Kita amarah...
Bila tak tanya sepi lah pulak
Manusia kan
Tak pernah nak rasa selesa apa yang dia ada
Aku lah tuh heheh =P

MR.S SARANGHEY0OO0OO !!!
^_^

:: Burung Hantu ::

Wah aku memang teruk ah
Nak dikatakan hampir stiap malam
Aku tid0 lewat !!!
Masuk neyh dah seminggu aku td0 jam 4 pagi
Bangun masih lagi jam 815 pagi
Cuma semalam terlajak sampai jam1030 pagi
Adui yaaa !!!!!
Neyh gara gara tgk m0vie
Drama k0rea laa ^_^
Jalan cerita mereka menarik
Lucu dan seronok !!
Tuh yang ayah aku gelar aku
"BURUNG HANTU"
Malam tid0 lewat pastue gelak2 depan PC
Hahhaha.. ^_^
Hurm apa nak jadi neyh
BIla laa nak matang neyh
Rakan-rakan semua dah matang
Dah melangkah ke alam lagi satu
Aku???
Masih takut ker??
Atau xm0 pegang TANGGUNGJAWAB lagi??
Huhu
I GUESS BOTH
T_T
Macamna lah MALAYSIA NAK MAJU
Hihihi ^_^
Ad0iii
Ya Tuhan lindungilah hamba-Mu ini
Seimbangkan lah diriku
^_^
Aminnnn..

Kredit :: Kesian Mr.S penat dia... ::

24 November 2010

:: What Should I Do ::

What Should I D0
bY
Jang Geun Suk
0st You're Beautiful
-------------------------------------------------------

What Should I Do?

When I let you go one step further, my eyes overflow with tears
When you walk away one step further, more tears are falling
As you move away to a place where I can’t reach you, even if I reach out my hand
I can’t catch you, I can only cry
What should I do? What should I do? You’re leaving
What should I do? What should I do? You’re leaving me
I love you, I love you, I cry out to you
But you can’t hear me, because I am only shouting in my heart
All day long I try to forget you, but I think of you again
All day long I try to say goodbye, but I think of you
Although you went to a place where I can’t hold you, even if my hand reaches out for you
I can’t find you, I can only cry
What should I do? What should I do? I can only see you
What should I do? What should I do? I love you only
I am sorry, I am sorry, can you hear me?
Please come back to me, if it’s not you, I can’t go on
What should I do? What should I do? I only have you
What should I do? What should I do? You’re leaving
What should I do? What should I do? You’re leaving me alone
I love you, I love you, I cry out to you
But you can’t hear me because I am only shouting in my heart

LYRICS IN ROMI KOREAN

Hangeoleum mankeum geudael bonaemyeon nunmulina
Hangeoleum mankeum geudaega gamyeon deo nunmuli heulleo wa
Soneul bbeodeodo sonnaemileodo daheulsu eopneun goseuro
Geudae ganeunde japji motago nan ulgoman itjyo
Eoddeokajyo eoddeokajyo geudaega ddeonaganeyo
Eoddeokajyo eoddeokajyo naldugo ddeonaganeyo
Saranghaeyo saranghaeyo mongnoa bulleobojiman
Geudaen deutji motaeyo gaseumeuroman woechigo isseuni
Haruonjongil jiwobojiman ddo ddeoolla
Haruonjongil ibyeolhajiman ddo dasi ddeoolla
Soneul bbeodado sonnaemileodo aneulsu eopneun goseuro
Geudaen gatjiman chatji motago nan ulgoman itjyo
Eoddeokajyo eoddeokajyo jaggu geudaeman boyeoyo
Eoddeokajyo eoddeokajyo nan geudael saranghaneunde
Mianhaeyo mianhaeyo naemali deullisinayo
Dasi dolawajwoyo geudae animyeon nan andoeniggayo
Eoddeokajyo eoddeokajyo nan ojik geudaebbuninde
Eoddeokajyo eoddeokajyo geudaega ddeonaganeyo
Eoddeokajyo eoddeokajyo naldugo ddeonaganeyo
Saranghaeyo saranghaeyo mongnoa bulleobojiman
Geudaen deutji motaeyo gaseumeuroman woechigo isseuni


:: Dunia ::

Erm macamana nak maju erk?
Erm hidup neyh nak senang je kan?
Kalu susah sikit nak nangis je...
Erm macamna nak hidup sendiri?

:: Y0u're Beautiful ::

Drama K0rea
YOU'RE BEAUTIFUL
Pelak0n
A.N. JELL(Kp0p)
Jang Geun Suk as Hwang Tae Kyung
Park Shin Hye Go Mi Nam (Male) / Go Mi Nyu (Female)
Lee Hong Ki as Kang On Yu / Jeremy
Jung Yong Hwa as Kang Shin Woo

*j0m tgk !!! ^_^*

Al-kisahnya cerita neyh
Nak mencari seorang IBU
Menyamar jadi lelaki
Dan telah jatuh cinta dgn Leader gr0up tu
3 lelaki dlm gr0up (A.N. JELL) neyh
Jatuh Cinta dgn Go Mi Nam
Endingnya tgk ler !!!
Hahha ^_^

Yang penting aku tengah addicted neyh !!
Nak hasut kamu semua lak...sekarang...

0st YOU'RE BEAUTIFUL
Amatlah bersemangat mendengarnya
Walaupun tidak paham
Dan berusaha mencari maksudnya
Mel0di muzik neyh tetap lunak didengar
^_^

Sem0ga apa yang mendatang
Kita dapat menghadapinya
Dengan tenang
Aminnn
^_^

kredit :: Mr.S baik2 aja kam0 di sana ya ::

23 November 2010

:: Anak-Anak Ku ::

Terlihat status pada FB
Azimah Aziz
^_^
suke !!!

:: m0de LAgu ::
Korean Drama-You're Beautiful
Without Words - Jang Keun Suk

Nama-nama surah yang patut
Dibaca semasa mengandung

1.Surah al-Fatihah
– Untuk menerangkan hati dan menguatkan daya ingatan
2.Surah Maryam
– Untuk memudahkan ibu bersalin dan memperolehi anak yang
sabar dan taat.
3.Surah Luqman
– Untuk memperoleh anak yang cerdik akal dan cerdik jiwa.
4.Surah Yusuf
– Untuk memperoleh anak yang cantik rupa dan cantik akhlak.
5.Surah Hujurat
– Untuk memperbanyakkan susu ibu dan anak bersifat berhati-hati.
6.Surah Yaasin
– Untuk ketenangan hati dan anak tidak terpengaruh
dengan godaansyaitan yang mengajak kepada maksiat.
7.Surah Taubah
– Untuk membersih jiwa dan terpelihara daripada maksiat.
8.Surah an-Nahl
– Untuk melahirkan anak yang berdisiplin.

Kredit :: Mr.S jaga kesihatan ya di Lumut,Perak ..Sayang Kam0 ::

22 November 2010

:: Tahniah N0rhafizah Bt M0hamad Ali ::

Selamat Pengantin Baru
^_^
Terima kasih
Kerana menjemput kami
Cantikkan Kad Kam0
Senyum senantiasa yer...

Sebelum sesi akad nikah Fyza
^_^
Cantikkan Fyza
Ayu Sungguh !!!!
Masing2 dah kurus..
Aku jee..
Turun naik berat badan
Huisshhh !!!
Usaha !!!

Neyh dah selalu jumpa
Barathy..
Sebab dia tinggal di Mantin je
Terima kasih
Kerana memandu pergi
Ke Majlis Fyza yaa
^_^
Walaupun mulut k0
Bising sepanjang jalan
Hahaaa..sungguh
Membisingkan !!!!!!!!!!
Apa apa pun terima kasih yer
Hihihi

Dah lama tak jumpa Makcik neyh ^_^
Melissa Begam Bt M0hd Ritha
Semakin ayu dan slimmer
Di samping PAKWE BARU...
Hihihi
Adakah kena dapat pakwe baru dulu baru akan kurus??
Upsss..Mr.S bising nanti ^_^
L0ve u all !!!!

19 November 2010

:: Mereka ^_^ ::

Salam Akhir Tahun 2010
Sem0ga Naik sek0lah tahun 2011
Kam0 semua RAJIN selalu yer

Rinas & Arina Farhana
Pelajar 1 Harm0ni 2010, SMKM
^_^

16 November 2010

:: Makan Malam Akhir Tahun SMKM 2010 ::

Seperti tahun sebelumnya...makan malam akhir tahun ini wajib bg SMKM
Kami bertindak sebagai peny0k0ng sahaja
^_^ Malam tuh mmg tak da m0od nak bergambar macam tahun sebelum neyh
Mungkin sbb jadi AJK Pendaftaran k0t hahahha =P

:: Kami lah AJK Pendaftaran ::

:: Ruang Pendaftaran ::

:: Bertempat di Nilai Spring Res0rt,Nilai ::

:: Yeay !!! Lama Tak Bergamb0 ::


Yeayyy !!!! Akhirnya pagi Khamis lepas
Aku berjaya mengambil amek gambar terbaru aku hikhi ^_^
Sebelum nak gerak g sek0lah sempat laaa p0sing jap...
Hahahaa... ^_^
Semangat !!!!

Kredit :: Mr.S hihh ^_^ ::

:: Manusia Takde Pegangan ::

Ada tgk p0st kat FB
Uish...perempuan kena ragut dalam lif
B0d0h ahh peragut kan ada CCTV dalam lif tuh
Yang paling tak tahan dia sanggup pukul memukul tuh
Macam budak DADAH je !!!
Sanggup buat apa saja asalkan dapat DUIT
Aduiii tgk VT dlm FB tuh buat aku seram nak naik lif sens0rang
Aku sanggup lif tuh runtuh lagi k0t
Dari kena ragut dalam lif tuh dan bergelut separuh nak mati !!!
Geramnya tgk manusia akhir zaman neyh
Semakin hilang nilai diri dan adat s0pan dalam diri
Hishhhh LAKNAT betul laa 0rang tuh !!!!
Kang kalu kutuk kang kata sikap perkauman
Tapi itulah kebenaran yang mereka tunjukkan dari kaum mereka apa
Memalukan diri kaum masing2 betul
Sekarang k0rang patut pikir...
Kenapa TUHAN tuh menjadikan seseorang itu CACAT
Cacat penglihatan
Cacat kaki dan tangan
Cacat minda dan akal
Cacat kehidupan
Cacat em0si
Cacat pengalaman
Cacat mangsa
Semua yang berlaku ada sebab !!!!!
Masyaallaah....Astagfirullah...lindungilah aku dan keturunanku dari sebegini...Aminn..

12 November 2010

:: Br0ken Day ::

Hari neyh keluar dengan adik-beradik aku
Shaza ahh yang menggegarkan suasana pagi tuh
Bangun awal pagi
Nak teng0k 2 m0vie sekaligus !!!
Hahhaa
n0t bad uh !!!

2) Rapunzel

10 November 2010

:: Benci Ah Tenyek !!! ::

Wek !!!
Mati hidup semula xnak mintak t0l0ng k0!!!
Terima kasih Tuhan
Kerana memperkenalkan aku
Macamlaaaa bagus !!!!!
Ya Tuhan sabarkanlah hati ini
Yang penting k0 b0ley BLAH !!!
=P

m0de ::: Tertekan :::

09 November 2010

:: G0men Ne ::

Hari neyh terasa
Nak menangis T_T
Sedeynya!!!
Tetibe je rasa sebak dan sayu je
Dalam hati neyh
Ya Tuhan bantulah hamba-Mu ini...
T_T

---------------------------------------
Hari ini aku buat salah
Sian dia..tergantung lagi
Erm..dah setel
Tapi napa org lain tak b0ley nak jaga kebajikan sendiri
Janji tinggal janji je
Kata nak tepun..nak bg c0nfrim
Alih2 kata xdapat carik
Tah letak mana mana
Kalu tak mahu semak kan meja ke kepala ke
Bagilah balik
PULANGKAN KALU TAK NAK!!!
Napa suka buat keja
Kalu rasa tak mampu buat
----------------------------------------
K0 kan lagi bagus
Tue pun nak t0lak kat 0rg
Kalu k0 buat kan senang
0rg dengar cakap k0
0rg tak tgk pun kite
Nak keje ringkas je
Nak mcm senang je
K0 neyh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rasa nak penyepak jee dia tuh
Hahhahaa
Tekad s0k nak suruh je
Nak benci benci lah !!!!!
-----------------------------
Mr.S
Kita sedey
Bila mahu kuar lagi mau cerita mcm2 lagi
T_T

08 November 2010

:: Antara Dua ::

Aku dapat
KPLI-MTEST
Dan akhirnya aku terpaksa men0lak
SPA-BERTULIS
t0k jawatan PTD M41
Diadakan pada hari yang sama
Tak mampu rasanya nak memenuhi
SPA ini maaf yaa
Tahun depan b0leh..
T_T

KPLI-MTEST
di SMK TUNKU KURSHIAH,K.PILAH
JAM 900 PAGI-1100PAGI

SPA-TEST
di SMK PANCHOR JAYA,SEREMBAN
JAM900PAGI-500PETANG



:: Terima Kasih ::

Pagi neyh aku diumumkan sebagai GURU BERTUGAS
Atas sebab data tak ber'update' nama guru yang telah tiada pun tidak digantikan
Hurm..kekesalan amat lah kecewa..
Nama diumumkan bersama 0rg yang dah tiada..
Atas keperhatinan salah se0rang dari kami..
Cikgu M telah mengetengahkan hal ini..
Secara aut0matik adalah guru yang mengantikan tempat guru itu...
Terima Kasih Cikgu !!!!!
----------------------------------------
Tahun lepas TUHAN dah bagi kemudahan pada aku
Sbb tahun lepas adalah minggu peperiksaan
Tapi kali ini adalah minggu BUKAN peperiksaan
Jadi budak2nya amat mengada-ngada
Terjadilah satu kejadian di mana aku terlepas pandang
Aku memberikan kebenaran pulang kepada se0rang pelajar perempuan neyh
Atas alasan dia ingin pergi MEDICAL CHECK UP
Tetapi ABANG DIA yang jemput
ABANG DIA tuh muda..macam budak F5 mcm tuh
Sepatutnya WAJIB ibu atau bapa pelajar
Kat sini lah aku kata aku terlepas pandang..
Teguran dari Guru Seni0r aku amek semat dalam hati & pemikiran
ESOK KEPADA SESIAPA
NAK BALIK
AKU TAK BENARKAN
KECUALI
AKU TGK
MUKA IBU BAPA MEREKA DULU !!!!!!!
m0de :: AMAT TEGAS ::

SAKIT???
AKU AKAN BAGI CERAMAH 30 MINIT BAGI DIA SAKIT TELINGA DENGAR
Kalu hal yang tak terjangka tak perlaa (KECEMASAN)
-----------------------------------------------
Pagi tadi ada se0rang guru neyh tep0n kata ada budak patah tangan
Aku lak tak percaya atas sebab dia neyh selalu main2 kan aku
Jadinya bila hal serius aku tak dapat berfikir dengan baik
T_T uwaaaawaa...
Padahal kejadian pagi itu adalah SERIUS..
Maaf yer Cikgu...dan
Terima Kasih Cikgu !!!!
Kerana membantu saya...tak kisahlah apa dia cakap dgn pihak pengurusan
Aku tak kisah dan maafkan..
Sbb kesalahan aku tak percayakan dia lagi SALAH BESAR !!!
Pelajar tue selamat dihantar ke klinik..
Dan bapanya yang akan menjemput anaknya...
P/S :: Jangan berlari-lari ketika menaiki TANGGA !!!!! ::
---------------------------------------------
Hari neyh makan kat Kedai Rahimah
Sambil makan sambil b0rak..
B0rak punya b0rak keluar lah satu t0pik neyh
Yang amat aku tak sangka
Ermm...nak tanya kepada semua PENYINGGAH DI BLOG AKU...
Perlukah kita menjadi BATU API??
Perlukah kita melaga-laga kan orang supaya pandang buruk pada org lain??
Apa kita nak buat dgn manusia yang suka bermuka-muka neyh?
Mengapakah mereka bersikap demikian??
Apakah faedah yang akan mereka per0lehi??
Kenapa perlu menjadi sesuatu perkara itu dilihat JAHAT & BURUK??
Kenapa perlu bercerita buruk tentang 0rg lain??
Kenapa perlu membeza beza kan 0rg???

-----------------------------------------------------
Sedeynya apabila wujud manusia yang sebegini
Adakah mereka ini kekurangan KASIH SAYANG dan PERHATIAN??!!!!
Aku rasa nak mencarut je kat umat tuh !!!!
Apa ke bangang ehh!!!!!
Tgk gara-gara dia aku dah bercakap buruk...
Hahhaaa...cewaahhh !!!!!
ERm...apa yang leyh aku kata
Manusia tuh kekurangan KASIH SAYANG dan PERHATIAN
Mungkin itulah jawapan dia....
Kalu lah dia pengsan..
Aku kena t0l0ng ker??? Ermmmm pk pk pk hahahhaha =P
-------------------------------------
Hm..
Aku dapat
KPLI MTEST
di SMK TUNKU KURSIAH, K.PILAH

TUNGGU AKU DATANG !!!!!!!!!!!
Hehhehe jejak lagi...sekejap jee dulu aku sek0lah sana.. ^_^
Jalan kaki lah aku nampaknya...hihihi..
Dah adek aku di SMK JUASEH... ^_^

07 November 2010

:: Y0u T0ok My Heart Away ::

m0od Lagu MLTR
Dalam sesuasana cuaca mendung neyh amat ser0n0k
^_^
"You Bec0me A Meaning of My Life"

Kredit :: Mr.S hati hati ya balik petang neyh ::

06 November 2010

:: Merah Nyer ::

Hari neyh jalan jalan dgn Mr.S
Huhuhu dia bawak kawan dia sekali
Jadinya kuranglah berbual dgn Mr.S
Huhuu..hal hal peribadi takkan nak bg kawannyer dengar
Akhirnya kami berpecah di Mahk0ta Parade,Melaka
Wah..lawa dah tempat tuh
Parking pun makan RM 2.20 sejam (hari minggu)
RM1.60 (hari bekerja)
Berbal0i k0t sbb parking l0t dia lawa giler!!!
Benda baru mmg laa lawa kan =P
--------------------------------------------
Cakap dgn Mr.S mau beli baju merah
Dapat akhirnya tapi bukan seperti yang aku mau
Tapi beli lah jugak..
Lagipun aku jarang ada baju merah Mak Ngah neyh
Hahhaa =P
Beli set dgn tudung lagi..hamek k0!!! Merah nyalaan
Tapi malam dinner tuh nak pakai biasa2 jelah
Sbb majlis neyh bukan majlis SPONSOR pun
Hihihihi =P
Majlis berbay0r... =P
----------------------------------------
Banyak perkara yang dibualkan bersama
Mana tak nya hampir berbulan gak lah tak jumpa
Pertamanya minggu2 lalu aku malas nak keluar ^_^
Keduanya dia kena hantar g kursus
Hah..amek k0!!! Menjanda lah aku kejap hahha
Pas neyh lak 22 N0vember menjanda lah aku lagi
9 Bulan dia g kursus kat Lumut,Perak T_T
Uwaaawaaaaaaaaa......
-----------------------------------
Jalan punya jalan kat Dataran Pahlawan..
Terjumpa baju c0tt0n Merah !!!
Lawa giler!!!!!!!
Tapi harga pun lawa lah RM 250.00
Hahahhaa... adehhh !!!
Masak betul p0ket aku!!!
Haaaa...akhirnya tak beli laa aku tgklaa minggu pas raya haji
Aku g serbu lak kan hahaha =P
---------------------
tQ Mr.S
Kerana hantar dan pulang saya ke rumah
tQ jugak
Kerana belikan k0pi Kluang tuh
Hehhe semerbak satu rumah ^_^
Macam Sayang Giler kat Kam0 ahhh
Hahahhaa
Uiksss selama neyh tak sayang ker?? =P
Gurau jee eh Mr.S

04 November 2010

:: Yeayyy !!!! ::

Haikei, Chichiue-sama
Dear Father..
Lak0nan
Ninomiya Kazunari

Akhirnya aku selamat men0nt0n drama epis0d ini
Ada epis0d 1-8
Kerana drama ini jugaklah dia menjadi
BEST ACTOR 2007

S0 sweett!!! Ganbatte !!!
Paling suka tgk semua drama dan m0vie dia
Sbb dia mempunyai mimik muka yang sesuai dgn dial0g
Pandai membuat mimik muka
Kalu nangis..terkejut..ketawa..marah..menyampah..
Macam-macam ada..
Dalam banyak2 drama dan m0vie dia..dia jarang berlak0n watak bercinta
Semuanya watak yang mencabar dan tabah
Agaknya muka dia yg sweet tuh tak sesuai k0t hehhe
Umur dah 27 tahun tapi tgk mcm 20 tahun lagi ^_^
Kisah neyh terlibat dalam area bidang masakan Jepun
Keunikan Jepun dalam bidang masakan dan kes0panan melayan pelanggan
Memang layak uhh dia dapat BEST ACTOR ^_^

Kredit :: Yeaayy!!! S0k JUmaat Nak dating Mr.S ::

03 November 2010

:: Pewiitttt ::

HAPPY DIWALI diucapkan pada semua !!
Tak kira lah sapa kan kan
Dah kata 1 MALAYSIA..jadinya semua lah kan hahahha =P

Hari neyh kami SMKM cuti dr Rabu-Ahad neyh
Isnin,8N0v barulah sek0lah semula...
8N0v 2010, neyh adalah semakan bagi KPLI-SR 2011 uijan bertulis...

Menanti dgn penuh debaran ^_^
Berharap sgt dapat lagi test..
Insyallah ^_^

Pagi neyh seawal jam 615 pagi kami pergi makan sarapan di Salak Tinggi, Selang0r...
Hahaha...saja ikut Pn.Harina Husin...Dia dah mengajak apa salahnya j0in kan ^_^
Apa pun nasi lemak di situ mmg sedap...jarang nak jumpa sambal ikan bilis yang pekat dan menarik...
Selalu jumpa yang cair2 je...hihihi ^_^
Apa pun bg 10 0f 10 hahhaha....
N0t bad laaa asalkan perut kenyang..
Terima Kasih juga kepada Abg B0nzer kerana membelanja kami hahha ^_^
Abg B0nzer adalah gelaran bg suami Kak Hazrina Husin neyh....
Muka garang tapi hati baik hihihikkk.... =P

S0 dalam jam 10 pagi kami akan berangkat pulang ke Kuala PIlah....
Sebelum tuh nak 0ff t0 Jusc0 Seremban luk...
Nak beli album gambar laahh..
Kalu sempat nak survey baju gak...
H0pe Mr.S dapat cuti erkkk...
Nak r0und MELAKA...carik baju uhhh T_T
Sp0ns0r leyh hahahha =P

01 November 2010

:: Hati Tak Ser0n0k ::

Pada 2 hari yang lepas dapat ph0necall dari Mama..
Mama kata " Ada surat SPA tuk ujian bertulis 13 N0v 2010 ney jawatan N41"
Gurlpppp.. ada separuh hati kata "Alhamdulillah"
Ada separuh hati kata "Hm KPLI pun masa tuh gak testnya...tapi xtau dapat ke tak lagi"
APa yang penting tawakal lah yer...

Kebetulan hari tuh malam 13 N0vember 2010 tuh ada makan malam tahunan SMKM
Kebetulan juga kami adalah
AJK Pendaftaran
AJK Hadiah
AJK Cabutan Bertuah
Semua tuh memerlukan persiapan rapi sebelum majlis
Majlis kali neyh dibuat di Nilai Spring,Nilai..
Tahlaa aku pun tak tau mana tempat ehhh...

Mama & AYah lak g jemput Afir kat UITM Perak...
Huhuhu.... T_T nak ikut !!!!

Banyak perkara mendatang secara serentak
Al maklumlah tak pernah wat keje serentak
Tau nak sedap je kan hehhee
Apa apa pun berd0a tiada perkara yang tak diingini berlaku yaa
Aminnn......

:: Zaman Ini ::


Minggu neyh adalah minggu menanda kertas s0klan pelajar
Huhuu...kalu tanda yang besh tuh ser0n0klaaa
Kalu tanda yang tak besh tuh..kurang ser0n0klaaa
Sedey weiiii...
Kadang2 pikir gak kita ker neyh rakyat MALAYSIA
Mcamana kalu budak2 neyh yg kena tipu
Huhuu..haru biru weiii...

Apa cara erk nak bg di0rg neyh ser0n0k belajar??
Hmmmm.... T_T