Kebarangkalian hal-hal remeh-temeh yang berlaku di sekeliling kita pada hari ini, hari akan datang dan pada hari yang telah berlalu.. Pasti membawa seribu satu makna yang tersendiri.. Di situlah termaktub sebuah coret-coretan perjalanan hidup kita..

Kita melihat penderitaan hanya dari sisi negatifnya tanpa mahu melihat sisi positifnya dan selalu merasa rugi terhadap kekurangan yang kita miliki, namun kita tidak pernah merasa beruntung atas kelebihan yang kita miliki.
Glitter Words

15 February 2010

:: 1 LITRE OF TEARS ::

~~~Nanti aku update sambung citer erk!! ^_^ byk nak k0ngsi neyh tapi xda masa nak tulis ~~~
Click Me
-------------------------------------------------------------------------------------
Alkisah citer neyh mmg sedey weh..Sebenarnya dia dah lama release dah citer neyh aku terlepas tgk masa kat 8TV dulu setiap Ahad jam 6 ptg...dah bertahun jugaklaa citer neyh..Neyh kisah benar dr JEPUN dlm area tahun 1960-1980..Lagu die pun okey wat..sedey...huhu..Dan aku dpt catch up balik after adek aku bawak balik umah c0py dr kwn ehh...Aku pun apa lagi tgk ler..mlm tue jugak hehee
tgklaa katsini ehh http://www.youtube.com/watch?v=_DHT8L-AteI
Click Me
Seorang gadis yang dahulunya normal..dan sihat akhirnya memiliki satu penyakit yg ganjil...huhuu sedeynya...mesti tgk...Aku tgkk dari jam 8 lebey sampai jam5 pagi straight tanpa henti cume stop2 jap g amek air minum huhuu....sedey baju aku sampai laa basah duk air mata menitik nitik uhhh...every scene ada babak nangis...tue laa dinamakan 1 litre of tears..part yg paling best tue...s0k0ngan ahli keluarga yg kuat terutama dari IBU..bila k0rang tgk...k0rang akan rasa sayang sangat kat PARENTZ k0rang...terharu giler babeng uhh...
Part scene yg paling aku terasa hina...hiiihii yeker??Tapi bg aku laaa...Scene yang gadis neyh kene reject dgn org yg dia minat..lepas org tue tau dia ada sakit...uikk..jahat t0l org tue..naseb bek her0 kesayangan datang selamatkan keadaan tue..byk lagi...sebenarnya..
Dan yg aku dapat belajar dr drama neyh...rajin rajinkan lah tulis diari dan apa yg kita rasa tntg sesuatu..mana tau time kita dah blah dr dunia neyh org tau apa yg kita pendamkan dan rasakan...at least we know something what happen before uh!!
Click Me







Kredit: Mr.S s0rry xdapat kuar dgn kam00oo...saya ikut mama dgn ayah g Pasar Pagi Kat Bahau..beli st0k Ikan dan Udang...maaf yaaa
Click Me~

0 Merepek: